Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Patrica
#51631
Vol goede moed zijn we al een aantal slagers/poeliers ingeweest :).......maar ze kijken je alleen maar stom aan ...kippennekjes :o....nee mevrouw die hebben we niet ::)

En je ziet ze denken .......wat moeten die mensen nou met kippennekjes ;D.
Het wil dus niet lukken ::), waar halen jullie ze vandaan, bij de islamitische slager/poelier of de "nederlandse" slager/poelier ?
Door jack
#51645
Hallo Higgins
Ik koop de kippennekjes bij de nederlandse poelier voor 30 cent de kilo.
Groeten Jack
Door tieneke
#51647
jack schreef: Hallo Higgins
Ik koop de kippennekjes bij de nederlandse poelier voor 30 cent de kilo.
Groeten Jack
En ik betaal 1 euro per kilo!! :o :o >:(
Door Patrica
#51648
Bedankt Jack,

we hebben hier nog wel een paar poeliers, maar als je er al een aantal hebt gehad die je scheef aankijken, lijkt het wel of ik hier de enige ben die hier naar vraagt ;) ;D
Door Paul_Barte
#51800
Nee niet meer (helaas). De leverancier is ermee gestopt en alle nieuwe zijn een beetje onbetaalbaar geworden :-\

Er gaan zelfs geruchten in het versvleescircuit dat ze in de toekomst helemaal niet meer verkocht mogen worden....of dit waar ik.....hoop het niet!!!!!
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op di 10 feb 2004, 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#51803
Het zou een klein rampje zijn voor de meeste versvoerders!!
Je kunt het in dit stomme land zo gek niet bedenken of er zijn tientallen regeltjes voor en meestal uitgevonden door heren achter een buro die bij God niet weten wat zich afspeelt in de maatschappij grrrrr :-\
Het zijn slechts geruchten maar waar rook is is ook vuur zeg ik altijd maar.
Door sharpie
#51804
Ja, laatst zei de vrouw in de dierenwinkel (waar ik alleen nog visvoer koop ;D) dat er binnenkort ook geen vuile pens meer verkocht mag worden :oHet moet echt niet gekker worden, ik betwijfel of het waar is trouwens ???
Door jelle
#51825
Ik krijg mijn kipkarkassen (dat is inclusief nek) gratis van de Nederlandse poelier op loopafstand. Errug goed adresje dus ;-). Als ik weer ruimte in de vriezer heb ga ik langs en dan krijg ik weer een halve vuilniszak vol.

Je moet zoeken naar een poelier die zelf uitbeent. Misschien helpt het als je je vraag uitbreidt naar niet alleen nekken maar nekken en/of karkassen?

Als je dan wilt beginnen met het geven van nekken kun je die er altijd zelf nog afhakken.
Door Yorick
#51827
sharpie schreef: Je kan ze ook bij Carnibest bestellen dacht ik, kippennekken.
Ik had op mijn lijste van carnibest eendennekken staan en de heer waar ik dit besteld heb heeft me (nog) niet gezegd dat het niet zou kunnen. Eendennekken zijn even goed heb ik me laten vertellen ze zijn zelf iets groter dus ideaal voor de grotere hond. Bij de poelier hier heb ik het ook nog niet te pakken gekregen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door