Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#512349
Zo glimmen de honden sinds ze op deels Bibi, deels (dankzij Hugo49 en Erna steeds meer) op BARF staan. Zelfs Benthe d'r vacht, die van kleins af aan erg stug en dof is, glimt sinds een paar weken. Ik ben blij dat ik, ondanks mijn tegenstand tegen vers vlees, vorig jaar toch de stap heb gezet. Ik heb er nog geen moment spijt van.

Zo, dat wilde ik even kwijt!

P.S. Bijkomend voordeel van BARF: ik ben zelf ook wat meer op mijn voeding gaan letten. Ik dacht bij mezelf: het kan toch niet zo zijn dat mijn honden gezonder eten dan ikzelf... ;D
Door Lizzy
#512353
Nou, LEUK om te lezen! En fijn dat Benthe haar vacht mooier is geworden.

Grappig he, bij veel mensen gaat het zo hoor, dat ze zelf minder gezond eten als de hond.
Door tieneke
#512422
Hier zijn wij ook nog iedere dag blij met het goddelijke versvlees :D
Dat wij ooit brokken gaven ::) ::) :-X
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#513365
Natasja1974 schreef:P.S. Bijkomend voordeel van BARF: ik ben zelf ook wat meer op mijn voeding gaan letten. Ik dacht bij mezelf: het kan toch niet zo zijn dat mijn honden gezonder eten dan ikzelf... ;D
Ja dat herken ik ook. Sinds ik mijn honden groetenmixen geef, eet ik zelf ook vaker verse groente :D
Door Lil
#516238
Ja, het heeft even geduurd, maar ik drink zelfs al bijna geen frisdrank meer! Groentes vond ik gelukkig altijd al lekker. Heb laatst gf-mix geproefd, lekker joh.
receptje:
Wortelen
Bleekselderij
Komkommer
Appel
Sinaasappel

Normaal zit er veel meer in, maar deze combi smaakte echt goed, zonde om aan de beesies te geven ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door