Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Buddy
#515712
Hoi,

Hoe doen jullie dat op reis voor de voeding van jullie honden? Wij zouden in september met Buddy naar een vakantiehuisje in Frankrijk willen...
Buddy barft hier thuis en ik ben niet zo gek van kvv.
Gebruikersavatar
Door cheeta
#515715
in de bieb staat een lijst met franse barf adressen.
veel plezier met jullie vacantie
Gebruikersavatar
Door chooky
#515718
ook barfen!
In Frankrijk hebben ze ook supermarkten ;) Zelfs groter en uitgebreider dan hier :D Neem het lijstje mee wat in de bieb staat, als je nog meer wilt weten, wat je hier altijd geeft dan wil ik dat ook wel voor je vertalen.
Je moet je, als je op vakantie gaat ook niet al te druk maken over 'compleet' of niet. Je kan het natuurlijk wel benaderen. Ik heb Chooky een keer in Frankrijuk tijdens een camping-toer-tocht ook laten barfen. Soms kon ik voor meerdere dagen in 1 keer inslaan (camping met koelkast etc) andere keer moest ik elke dag opnieuw een supermarktje zoeken, maar dat is zeker gelukt!
Door Lizzy
#515752
Lekker makkelijk barfen! Dus alles daar kopen en niet te moeilijk doen. Groente komt thuis wel weer, fruit kun je af en toe makkelijk tussendoor geven en geen hond gaat er dood van als ie een paar weekjes eentonig te eten krijgt! (ik doe zelf ook makkelijk in de vakantie, ja toch?!).
Door Hilde
#515877
Heel simpel houden. Ik kocht blikjes sardientjes daar deed ik dan soms een potje groente door. Verder kochten we bij de slager wel wat vlees. Ze hebben daar vaak een bak met afval vlees. In Frankrijk is het normaler als hier om rauw te geven.
We hebben ook veel moeite gedaan botten te krijgen maar het is ons nooit gelukt om in ons frans duidelijk te maken wat we bedoelden.
Op de markt hebben we een keer wat orgaan vlees en afval van een schaap wat net geslacht was meegekrgen. Kwamen we op de camping, at ze het niet!!!!!
Dus niet te moeilijk doen. Botten krijgt ze thuis wel weer.
Door roefus
#515885
En in Frankrijk hadden ze vroeger (ben er al een poosje niet meer geweest) toch ook eend en alles (op de markt).
Door roefus
#515887
En pens in de supermarkt (maar weet niet of dat echte 'vuile' was...).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door