Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
Ik denk ook eigenlijk niet dat het dezelfde Radius Curves is als bij mijn hond, omdat ze daarbij juist in een hele Franse Stand gaan staan. Daarbij groeit het binnenste bot veel sneller dan het buitenste.
Maar als het bij jou hond net andersom is, krijg je waarschijnlijk O-benen. Ik weet ook niet of dat een andere naam heeft.
Het is in ieder geval een groeistoornis, maar wat de oorzaak is???????????
Maar inderdaad ga a.u.b. naar een ECHTE orthopeed ........
Door Madame
Hier dus de foto's van Axel.
Als pup van 12 weken samen met zijn broertje en de andere twee zijn op volwassen leeftijd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Laura2004
Madame schreef: Hier dus de foto's van Axel.
Als pup van 12 weken samen met zijn broertje en de andere twee zijn op volwassen leeftijd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Laura2004 op di 14 mar 2006, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Joke en Victor
Dat ziet er heel anders uit dan onze Noah. Bij onze Noah zie je eigenlijk helemaal niets alleen als hij recht staat en je precies aan der voorkant kijkt, dan zie je een hele lichte neiging tot o-beentjes maar dit is erg minimaal.
Ik heb in de tussentijd de DA gebeld maar de betreffende arts is er niet dus morgen even terugbellen. Ik ga wel gewoon verder met KVV en mijn vriend die heeft zich er al bij neergelegd (met wat tegenzin maar heb hem alles laten lezen en hij kijkt er nu toch ook wel wat anders tegen aan) ;o)))
Door Lizzy
Madame schreef: Hier dus de foto's van Axel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jeetje... ik moet toch even zeggen dat ik het geweldig vind dat je deze foto's hebt geplaatst! En Axel z'n pootjes zijn inderdaad best krom zeg, op deze foto... wat heerlijk dat alles toch goed met hem is gekomen!!!
Door sparkybranca
Sparky kreeg aanvankelijk ook puppy-brokken. Met een maand of 6 kreeg hij groeipijnen en ging af & toe mank lopen. Het eerste wat mijn d.a. juist adviseerde was stoppen met puppy-brok. Ben toen overgestapt op volwassenen-brokken en de pijn was binnen no time verdwenen. Ik kreeg het advies mee als ik ooit weer een hond nam, met 3 a 4 maanden over te schakelen op volwassenen-brokken. Dat heb ik met Branca gedaan en we hebben met haar geen problemen gehad.

En nu staan ze allebei op 100% KVV ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door