Pauline schreef:
Vanochtend een eitje met 30 gram groente en een dosis probiotica naar binnen geschrokt.
Zijn ontlasting vanochtend zag er ook al weer wat beter uit. Kan natuurlijk nog niet zo snel helpen, maar het geeft de burger moed.
Nou, dat zeg je nou, maar ik vraag het me af.... Ik neem zelf ook al sinds jaar en dag probiotica en bij mij helpt het dus echt heel snel!
Nadeel is altijd dat Joep zo ontzettend snel "mager" wordt als hij diarree heeft. En dan ziet een ander het niet hoor, maar ik wel. Zijn ruggegraat steekt dan echt uit en zijn lekkere dikke billen vallen een beetje in. Maar ik houd het goed in de gaten en in het ergste geval (ik weeg hem nu 2x per week) voer ik hem meer.
Ja, ik weet wat je bedoeld. Brutus heeft dat ook.... Gelukkig is hij nog zelden aan de dunne, maar die jongen ziet er ook zo snel uit als een gratenpakhuis... Nou moet ik zeggen: als ik hem meer eten geef: raakt hij minder makkelijk van de dunne af. Dus ik wachtte altijd totdat de dunne over was (een paar dagen) en dan ging ik hem wat meer voeren.
Aan Joep zal het niet liggen, die eet zelf een dubbele portie als ik het hem geef! 
Hahaha, nou, in dat geval
Ja de Solgar is misschien wel duur, maar wat heb ik eraan als ik een ander merk geef en het resultaat minder is. Gelukkig kunnen we het missen en wil ik gewoon het beste voor de jongens. Krijgen wij ook ,dus zij ook.
Nou nee, daar heb je niet zoveel aan. Maar, ik moet zeggen dat ik Akropharma echt goed vind en deze is wel goedkoper. Nu moet je daar (volgens mij) ook weer meer van doseren maar ik geef gewoon 1 capsule per dag per hond. Ook van Akropharma. En dat gaat prima.