Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#509185
Kwaad worden helpt niet Wim ;) ;D

Vandaag stonden twee mevrouwen achter mij bij de kassa. De ene had een zak brokken in haar handen, zeg de andere ...je moet de brokken van de aldi kopen, daar poepen ze veel minder van.
Ik had de neiging ;D..maar heb het maar laten gaan.
Door wimk
#509219
Maar het is toch te erg voor woorden dat dit op de site dierenarts online staat.
Het zal wel een site van Hill zijn, maar er zullen zat mensen zijn die het lezen en denken wat de dierenarts zegt is waar.
Kan er echt met mijn pet niet bij
Door jon
#509290
Femke schreef: Tja..........die mensen van Hill eten zeker ook alleen maar gevriesdroogd eten. Is ook geen verschil met verse sla, behalve dat het water eruit gehaald is :-X
;D
Tja en daarna nemen ze dan een vitaminepil met een glaasje water en goed dat die lui in hun velletje zitten...
#509291
jon schreef: ;D
Tja en daarna nemen ze dan een vitaminepil met een glaasje water en goed dat die lui in hun velletje zitten...
en ze poepen toch weinig 8)







sorry kon het niet laten 8)
Overigens geldt dit dan ook voor de dierenartsen die dit promoten ;)
#509396
Ach...hier in Tsjechie is het nog erger dan in Nederland ;)
Hier bestaat helemaal geen kvv en als de mensen horen dat je rauw aan je honden geeft denken ze dat je helemaal geschift bent,vanavond waren wij in de Hypernova(1 van de grootste supermarkten)en de mensen voor ons hadden een lekker brokkie voor de hond op de band gezet met daarna hun eigen menuutje,echt Jaco en ik stonden met grote ogen te kijken hoe de vele verschillende soorten chocorepen en andere snoepvarianten over de band in het karretje verdwenen!!!
Echt alleen te*ringzooi wat ze bij hun hond en bij zichzelf naar binnen proppen...denk niet dat deze mensen zich er druk over maken,ook bij de Da's hier en in de dierenwinkels wordt je trouwens doodgegooid met Hypoallergeen-brok,tsja en als de Da het zegt dan zal het wel ::)
#509783
tieneke schreef: ook bij de Da's hier en in de dierenwinkels wordt je trouwens doodgegooid met Hypoallergeen-brok,tsja en als de Da het zegt dan zal het wel ::)
Ook ik was zo'n naieveling die de dierenarts geloofde en mijn vriendin maar hameren, Es geef toch vers vleesvoer, nadat ik mijn dierenarts en over gesproken had zei hij "nee want daar zitten teveel eiwitten in". Dus ik weer met een zak hyperallergene brok naar huis. Gelukkig ben ik door toedoen van anderen toch aan het vers vleesvoer gegaan en mijn dierenarts? Nou ja die vond het achteraf niet zo'n slecht idee.

Esther en d'r beestenboel
#509913
Esther1963 schreef: Ook ik was zo'n naieveling die de dierenarts geloofde en mijn vriendin maar hameren, Es geef toch vers vleesvoer, nadat ik mijn dierenarts en over gesproken had zei hij "nee want daar zitten teveel eiwitten in". Dus ik weer met een zak hyperallergene brok naar huis. Gelukkig ben ik door toedoen van anderen toch aan het vers vleesvoer gegaan en mijn dierenarts? Nou ja die vond het achteraf niet zo'n slecht idee.

Esther en d'r beestenboel
Best wel een fijne Da van jou als deze zo reageert ;)
Ik heb het jammergenoeg anders meegemaakt :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door