Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Madera
#509120
het begint toch (nu al) te kriebelen. ik wil uiteindelijk met Lucky gaan Barfen, maar de vriesruimte is er gewoon nog niet! dus wil ik voorlopig 1 dag in de week gaan barfen (het liefst zondag want dan heb ik alle tijd) en op het moment dat er een vriezer bij is wil ik het uit gaan breiden naar meer dagen per week!
wat kan ik nu het beste die ene dag doen, gewoon wat vleesbot en klaar, of (wat ik zelf de beste optie vind) de ene week vleesbot en de andere week orgaanvlees met spiervlees en groentemix.
Door mutsie
#509182
Waarom niet bijvoorbeeld 3 avonden ''BARF''.
1 avond pens+vleesbot(lekker makkelijk), 1 avond vis(kop)+groentenmix (van de markt) en een cottagecheese maaltijd?
Geef je 's morgens gewoon kvv.

Karin
Gebruikersavatar
Door Madera
#509189
mutsie schreef: Waarom niet bijvoorbeeld 3 avonden ''BARF''.
1 avond pens+vleesbot(lekker makkelijk), 1 avond vis(kop)+groentenmix (van de markt) en een cottagecheese maaltijd?
Geef je 's morgens gewoon kvv.

Karin
moet ik eerst even ergens pens vandaan zien te halen, me vader overtuigen waarom dat in vredesnaam het huis binnen komt en opslagruimte vinden...
Door Lizzy
#509190
*marianne* schreef: het begint toch (nu al) te kriebelen. ik wil uiteindelijk met Lucky gaan Barfen, maar de vriesruimte is er gewoon nog niet! dus wil ik voorlopig 1 dag in de week gaan barfen (het liefst zondag want dan heb ik alle tijd) en op het moment dat er een vriezer bij is wil ik het uit gaan breiden naar meer dagen per week!
wat kan ik nu het beste die ene dag doen, gewoon wat vleesbot en klaar, of (wat ik zelf de beste optie vind) de ene week vleesbot en de andere week orgaanvlees met spiervlees en groentemix.
Leuk!

Ik zou zelf de ene week een lekker vleesbot geven (meer vlees als bot) en de week erop vette vis (sardien of makreel of zalmkop) met eventueel wat groentemix. Of spiervlees met groentemix. Of een deel van een 'heel prooidier' (zoals konijn of een of parelhoen ofzo)! Orgaanvlees zou ik zelf niet geven. Dat zit al zo veel in versvlees.
Door tieneke
#509354
Misschien tussendoor verse kip of verse vis kopen(als je daar tijd voor hebt natuurlijk)kun je best een dag of 2 in de koelkast bewaren.
Leuk dat je nu al gaat barfen ;)
Gebruikersavatar
Door Madera
#509362
tieneke schreef: Misschien tussendoor verse kip of verse vis kopen(als je daar tijd voor hebt natuurlijk)kun je best een dag of 2 in de koelkast bewaren.
Leuk dat je nu al gaat barfen ;)
ik heb wel tijd hoor! zo erg is het ook weer niet ;D ga van de week eenskijken voor sardientjes ;D
Door tieneke
#509378
*marianne* schreef: ik heb wel tijd hoor! zo erg is het ook weer niet ;D ga van de week eenskijken voor sardientjes ;D
Volgens mij ben je al verslaafder dan je denkt ;D ;D
Wat zal Lucky straks(nog veel meer) genieten!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door