Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tobyke
#508877
Kan ik die op de een of andere manier aan mijn honden voeren, of kan ik ze beter hier laten (op het bedrijf)?
Laatst gewijzigd door tobyke op vr 10 mar 2006, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door amber13
#508881
Over het algemeen wordt toch gezegt géén varkensvlees ivm de ziekte van Auzjeski (ofzo ::)), zelf zal ik het ook niet geven, maar er zijn mensen die het wel geven en die hebben er volgens mij nog geen problemen mee gehad.
Door Laura2004
#508885
Varkenspootjes lijken me om te beginnen keihard, je moet alleen de niet dragende delen van een dier geven bv. de nek, ribben, bekken, ruggewervels etc.
En ik weet niet of je uit NL komt, want dan bestaat er het gevaar dat je honden besmet raken met auscjesky (ik weet even niet of ik het goed schrijf) als jij dat geen probleem vindt kan je varkensvlees voeren (als je in de VS woont is het volgens mij geen probleem, want daar komt het niet voor, als ik het verkeerd heb dan moet iemand me maar verbeteren), maar ik zou dan geen varkenspootjes voeren, want dat is ontzettend slecht voor de tanden.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op vr 10 mar 2006, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tobyke
#508903
Ja, die had ik gelezen. Ik doe het niet. Voor de gein hadden ze zo'n pootje in mijn la gelegd (getver) en vroegen ze of ik ze mee wilde nemen...er stond een hele doos. Ik hoor wel eens mensen die het al jaren geven zonder problemen.

Ze komen overigens wel uit Nederland...maar toch...

bedankt voor jullie mening.
Door tieneke
#508904
tobyke schreef: Ja, die had ik gelezen. Ik doe het niet. Voor de gein hadden ze zo'n pootje in mijn la gelegd (getver) en vroegen ze of ik ze mee wilde nemen...er stond een hele doos. Ik hoor wel eens mensen die het al jaren geven zonder problemen.

Ze komen overigens wel uit Nederland...maar toch...

bedankt voor jullie mening.
Pannetje snert? :P ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door