Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door veronique
#508419
Ben onlangs naar de markt geweest en heb voor Vita meegebracht :
- Eendenbil
- Parelhoenbil
- Kwartel
- Paardenbiefstuk

Gelukkig heb ik van alles maar één stuk gekocht want Vita moet niks van dit "lekkers" Grrrrrr ::) Ik maar moeite doen om voor haar zoveel mogelijk afwisselend vlees te vinden, wil ze er niks van. Je moest het zien : eens aan proberen likken...neen, smaakt niet goed.
Wat ik wel raar vind is dat ze van de eendenbil wel het bot lekker vond. Van de rest wou ze niks :(
Zijn er nog honden die geen donkerrood vlees lusten?
Door bas rouge
#508470
Rein, de jongste, lust ook niets 'exotisch' en ook ik wil graag zoveel mogelijk afwisselen. Eendkarkas en -nek eet ie wel maar een eendenpoot met veel vlees wil hij niet. Paardenvlees lust ie niet, konijn en fazant niet, hertenvlees niet. Ik vind het doodzonde maar laat het voorlopig maar zo. Ik weet ook niet hoe ik hem aan zijn verstand kan peuteren dat dit allemaal gezond voor hem is.
Door Lizzy
#508476
Een van mijn Dalmaten is ook niet wild van veel vlees/vissoorten. Ze lust niet echt parelhoen en niet echt eend. Vis vindt ze echt afschuwelijk. Eend eet ze dan nog redelijk en ook alleen maar omdat ze veel concurrentie heeft. Linga eet werkelijk alles en Brutus lust practisch alles, behalve duif. Volgens mij hebben honden, net als mensen, hun eigen smaak met eten!
Door Nelly
#508612
Angel hier vindt ook niet alles echt lekker, maar ze eet het omdat ze weet dat Andor anders alles opvreet. Andor is geen pedaalemmer maar een ouwerwets vuilnisvat! 8)
Door Antonia
#508644
Enya, mijn pup eet werkelijk alles. Die is echt heel makkelijk. Mijn beide jongens zijn groot geworden op brokken en moeten blijkbaar nog aan een aantal dingen wennen. Duif hoeven ze geen van beiden, en Brian is niet echt enthousiast van konijn. Santos is geen visliefhebber. En ach, zelf lust ik ook niet alles.
Door Femke
#509250
trouwens, ik vind eend zelf ook niet lekker ruiken :-X
heb wel eens wat van eend gehad, alleen Sunday eet het, Loebas loopt er hard voor weg (en begrijpelijk, want ik vind het ook stinken)
Door Esther1963
#509778
Misschien is dat de reden wel dat Dezhra in het begin raar stond te kijken naar Bandit (wild) het ruikt en smaakt natuurlijk heel anders dan CB (lam/kip). Nu eet ze het wel omdat ze toch niets anders krijgt.

Esther en d'r beestenboel
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door