Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Fido
#505450
Met dank aan Sylvia kan ik onderstaande foto's hier op barfplaats laten zien :-*

Na twee jaar "dokteren" :-X is deze hond bij ons terrecht gekomen.
Hond kreeg brok en prednison.
Met de prednison gestopt (afbouwend ivm lange tijdsduur) en direct overgegaan, onder begeleiding, op vers vlees. Tussen foto 1 en foto 2 zitten zes weken. Zie het resultaat ;D

Afbeelding


Afbeelding
Door Fido
#505458
cheeta schreef: super!!!!!
wat een mooi resultaat.
schuif dit maar eens maar bij een dierenarts onder zijn neus daar zal menigeen van op zijn neus kijken
lang leve vers!!!!
en daar mogen ze voor gebruikt worden, deze foto's ;)
Door Joshii
#505492
202Spots schreef: Fijn dat 't zo goed gaat!!!
Maar volgende foto misschien z'n hele achterwerk laten zien net als op de eerste foto??? ;)
Ik zie op beide foto's z'n hele achterwerk.
Wel zou ik een volgende keer de datum op de foto's zetten.

Wat een verschil trouwens!! :D Fijn voor het beestje en baasje
Door Fido
#505507
FuzzyFriends schreef: Ik zie op beide foto's z'n hele achterwerk.
Wel zou ik een volgende keer de datum op de foto's zetten.

Wat een verschil trouwens!! :D Fijn voor het beestje en baasje
Eerst zelf een uur gestunteld om de foto hier geplaatst te krijgen en toen de hulp van Sylvia ingeroepen.
De datum staat wel in onze pc onder de foto (digitale camera) ik heb ze opgezocht.

1e foto is van 25 jan. 2006
2e foto is van 01 mrt. 2006
Door 202spots
#505517
FuzzyFriends schreef: Ik zie op beide foto's z'n hele achterwerk.
Ik zag alleen zoals de middelste foto. :-\
maar toen ik in apart opende zag ik WEL de hele hond...sjorry dat 't niet gewoon tevoorschijn kwam ;)

Afbeelding
Door Joshii
#505518
Fido schreef: Eerst zelf een uur gestunteld om de foto hier geplaatst te krijgen en toen de hulp van Sylvia ingeroepen.
De datum staat wel in onze pc onder de foto (digitale camera) ik heb ze opgezocht.

1e foto is van 25 jan. 2006
2e foto is van 01 mrt. 2006
Data hoeven niet voor mij, maar wanneer je met deze foto's naar een DA gaat komt een datum wat betrouwbaarder over denk ik.
Hoewel ook dat weer betrekkelijk is natuurlijk..enfin, het was maar een idee ;)
Door Fido
#505525
Voor diegene die deze Foto's ooit wil gebruiken om een da te overtuigen ;D die mag mij mailen en ik zorg dat je ze uitgeprint met verklaring van onze praktijk opgestuurd krijgt!

Die moeite neem ik graag als wij zo heel wat leed kunnen voorkomen

O ja dit is niet de eerst hond/kat die zo is opgeknapt. Wel de eerste waarbij we aan de camera dachten :-\
Laatst gewijzigd door Fido op zo 05 mar 2006, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#505573
Fido schreef: Voor diegene die deze Foto's ooit wil gebruiken om een da te overtuigen ;D die mag mij mailen en ik zorg dat je ze uitgeprint met verklaring van onze praktijk opgestuurd krijgt!

Die moeite neem ik graag als wij zo heel wat leed kunnen voorkomen

O ja dit is niet de eerst hond/kat die zo is opgeknapt. Wel de eerste waarbij we aan de camera dachten :-\

Geweldig, die zou ik heel graag hebben.Eigenlijk zouden ze zo groot moeten zijn als posters.Ik ga je mailen :D Ik stuur wel een PB-tje want je email is onzichtbaar.
Laatst gewijzigd door *Lia* op zo 05 mar 2006, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Malamoods
#505768
Ik ben onder de indruk van het resultaat! Fantastisch echt voor baas en hond! Het "goede" van de foto zit hem natuurlijk vooral in de zichtbaarheid van het probleem. Huidproblemen zijn zichtbaar en concreet aanwezig. Bij interne problemen (zoals diarree of braken), is dat op foto lastig vast te leggen, dus dit is echt helemaal raak, zal ik maar zeggen... Goed initiatief!

Rachel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door