Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elizaw
#497994
Even een vraagje over dat e-boek. Dit wil ik gaan bestellen, maar ik hoorde dat er waarschijnlijk een nieuw boek uit komt??
Dan zou het zonde zijn om dit "oude"boek te bestellen.
Ik heb al even op de site zitten kijken, maar ik moet dat boek dan downloaden, betekent dit dat ik altijd achter mijn pc moet gaan zitten om het te kunnen lezen, of kan je het ook opslaan en dan printen?

Misschien stomme vragen maar kan me er zo weinig bij voorstellen :-[
Door Lizzy
#498003
Volgens mij komt de Nederlandse vertaling van het nieuwe boek ergens in maart uit. Volgens mij begin maart.

Je kunt het boek downloaden en dan vanaf je PC lezen maar je slaat het dus ook op en vanaf je PC kun je het zeker printen. Ik heb het ook uitgeprint. Het is wel een dik boek, dus ik heb nog geen manier gevonden om het zelf te binden (en dus heb je losse blaadjes).
Door Elizaw
#498017
oke, dan moet ik het maar laten inbinden ::) of met een perforator en dan in een ordner :)

Maar dat nieuwe boek(nederlands) hoe kan ik er achter komen wanneer dit er is? En krijgt dit een andere naam? Voordat ik straks weer het verkeerde ga zitten bestellen :P
Door Antonia
#498522
RuBep schreef: oke, dan moet ik het maar laten inbinden ::) of met een perforator en dan in een ordner :)

Maar dat nieuwe boek(nederlands) hoe kan ik er achter komen wanneer dit er is? En krijgt dit een andere naam? Voordat ik straks weer het verkeerde ga zitten bestellen :P
Tijdens zijn lezing heeft Eliassen aangegeven dat de vernieuwde NL versie van zijn boek rond 1 maart uitkomt. Ik heb hem tijdens de lezing besteld. Als hij binnen is wil ik je wel een seintje geven.
Door Elizaw
#498779
Antonia schreef: Tijdens zijn lezing heeft Eliassen aangegeven dat de vernieuwde NL versie van zijn boek rond 1 maart uitkomt. Ik heb hem tijdens de lezing besteld. Als hij binnen is wil ik je wel een seintje geven.
Graag ;D
Door Timmy
#503543
Lizzy schreef:Het is wel een dik boek, dus ik heb nog geen manier gevonden om het zelf te binden (en dus heb je losse blaadjes).

Lizzy, bij VikingDirect kun je showalbums kopen. Dat zijn ingebonden doorzichtige mapjes, waar je dus twee blaadjes kunt instoppen. Ze bevatten 120 mapjes, dus kun je er 240 pagina's in kwijt. Misschien een idee voor je Mogens-boek?
Ik stop er altijd mijn geschreven verhalen in. Ideaal!

Hier te zien: http://tinyurl.com/nnxbn

Gr.
Linda
Door Mevroi Kruim
#503638
Vaak kun je bij een copyshop de boel inbinden in ringbanden. Showtassen zijn heel leuk maar het wordt wel gigantisch dik. Ik heb het boek 2-zijdig geprint en in een ringband ingebonden en het is nog steeds een pil!
Door 202spots
#503723
Je kan ook eerst alle even bladzijdes printen en dan de stapel omdraaien zodat de oneven blad aan de achterkant van de eerste velletjes geprint word...dan heb je gelijk de helft bladzijdes.

Ohh..dat bedoel Kruimel zeker ook? sjorry
Laatst gewijzigd door mahuni op do 02 mar 2006, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#503736
202Spots schreef: Je kan ook eerst alle even bladzijdes printen en dan de stapel omdraaien zodat de oneven blad aan de achterkant van de eerste velletjes geprint word...dan heb je gelijk de helft bladzijdes.

Ohh..dat bedoel Kruimel zeker ook? sjorry
Yep ;) ;D ;D ;D
Door Joshii
#504113
RuBep schreef: Even een vraagje over dat e-boek. Dit wil ik gaan bestellen, maar ik hoorde dat er waarschijnlijk een nieuw boek uit komt??
Vanmorgen kreeg ik dit mailtje van K9joy met informatie wanneer het nieuwe boek uit komt.
Het is niet zonde om het oude nu alvast te kopen ( wat goedkoper is) omdat mensen die het boek al gekocht hebben een url toegestuurd krijgen om het nieuwe boek ( update) gratis te downloaden.

"Raw Food for Dogs - the Ultimate Reference for Dog Owners" has undergone a very extensive revision/updating in November/December - which basically has made it twice as big! And that is without adding all the pictures I would like to add later... I had hoped I could have got it published before the trip to Europe, but the DVD project on "The Dog's Social Behavior" took priority. In hindsight, that was too bad.... But it means that this new version of "Raw Food for Dogs" will be available in a couple of weeks, most likely. It is only a matter of us getting the web pages updated, and then the price will go up... As always, updates are free to download for those who already bought the book (provided we have their e-mail address on file and they do not block our e-mail as spam or have chosen to delete themselves from our list), and this will be the case here too; all previous buyers of this e-book will get an e-mail with the URL for getting a free download of the revised version. This means that if you have been wanting to get that book but just haven't got around to taking the action, then now is the time to get a good deal.... You can get it at http://k9joy.com/RawFoodForDogs, but for a limited time only. When the web page gets changed, the time is up - and so is the price. There will be no further notice.

More good news is that we have the Dutch translation almost done too - it should be ready in a week or so
Door Borke
#504136
Interessant nieuws Josien
Ik vraag me alleen af of dit ook voor de NL versie geldt?
Voor zover ik weet sta ik niet op een 'list', dus ik snap niet zo goed hoe het dan werkt?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door