Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door M@rco
#502540
Hallo allemaal!

Ik ben sinds een paar dagen volledig overgestapt op Carnibest. Ik heb een poelier in de familie waar ik allemaal afval (voor hem dan) kan ophalen. We hebben het dan over vellen, botten en afval.
Kan ik hiermee barfen?

Groetjes,
Marco
Gebruikersavatar
Door Angelique
#502545
M@rco schreef: Hallo allemaal!

Ik ben sinds een paar dagen volledig overgestapt op Carnibest. Ik heb een poelier in de familie waar ik allemaal afval (voor hem dan) kan ophalen. We hebben het dan over vellen, botten en afval.
Kan ik hiermee barfen?

Groetjes,
Marco
Kun je dat 'afval" nog even verder definiëren?

Botten zijn een wezenlijk onderdeel van het BARFdieet, dus daar heb je wel wat aan. Vellen....ach,een vel op z'n tijd kan geen kwaad als je hond het eet, maar meer dan vet is het niet. Je kunt dus er dus wel wat mee, maar ik zou me vriezer er niet mee volstorten.
Vraag je familiepoelier liever om karkassen, nekken,maagjes, levertjes en dan liefst ook nog van ander vliegers zoals eend oid.
Door Twiz
#502560
Heeft die poelier dan ook afval van konijn (karkas) en andere soorten behalve kip? Ik denk dan aan: magen, nieren e.d., van eend, struisvogel en allerlei ander wild?

Groetjes Willeke (van Twizzle)
Laatst gewijzigd door Twiz op di 28 feb 2006, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door