Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sanyo
#501963
Maar 1 kilo gedroogde vis komt overeen met 5 kilo verse vis.
Dan is dat dus 18 euro voor 5 kilo, incl.verzendkosten, begrijp ik? En dan ook nog thuisgestuurd.

Ik heb laatst van de Winner een klein zakje meegenomen en ze vinden het hier heerlijk!
Door Lizzy
#502300
Tanna schreef: Stokvis wordt niet alleen gedroogd, maar ook flink gezouten. Lijkt me niet zo goed voor de hond.
Bij mijn weten komt er bij de hondenstokvis nog geen korrel zout aan te pas hoor! Het bevat natuurlijk wel zouten: natuurlijke zouten. Het is tenslotte zeevis.
Door Lizzy
#502305
Niet dat ik het zelf geweldig vind hoor, die gedroogde vis (ik houd niet van droge en gedroogde handel. Niet van brokken, niet van gedroogde vis. Al is het maar omdat honden behoefte hebben aan waterrijke voeding. Vers. En rauw. Maar goed, als tussendoortje....). Op de site: http://www.rbp.nl/hsmit/ staat:

"Onze hoofdactiviteit is de import en ver- en bewerking van stokvis. Stokvis is (meestal) in noord Noorwegen gevangen gedroogde kabeljauw. Stokvis is niet gezouten en bevat derhalve alleen de natuurlijke aanwezige stoffen".
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 28 feb 2006, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door