Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#500362
Ik heb eventjes 'n vraagje:
onze monsters eten al tijden kvv en barfen 2 a 3 keer per week.
de afgelopen 3weken volledig barf.
nu heb ik twee konijnen gescoord, wanneer kunnen ze die krijgen??
Laatst gewijzigd door pallas op do 02 mar 2006, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#500368
ja ik zou, indien ze wel ook al gewend zijn botten te eten, ze het idd lekker morgen geven
Laatst gewijzigd door Jolly op za 25 feb 2006, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pallas
#500369
tieneke schreef: Morgen? :D
Yo, zullen ze wel leuk vinden maarrrr, kunnen ze de botten dan ook goed verteren???
Door pallas
#500375
Jolly schreef: ja ik zou, indien ze wel ook al gewend zijn botten te eten, ze het idd lekker morgen geven
didot is echt zo'n hap slik weg monster , kipkarbo gaat goed dat verteert hij nu prima (en moet hij toch minstens één keer op bijten voor hij het doorslikt.)
maar ik ben dus bang dat hij dat met de konijnendelen ook probeert.
Door pallas
#500378
tieneke schreef: Ze barfen al en dat gaat goed?
Morgen eten we dus konijn :P
Honden blij,jij blij 8)
Okee van de week dus twee hupppelende hondjes hiero :)
Door tieneke
#500379
pallas schreef: didot is echt zo'n hap slik weg monster , kipkarbo gaat goed dat verteert hij nu prima (en moet hij toch minstens één keer op bijten voor hij het doorslikt.)
maar ik ben dus bang dat hij dat met de konijnendelen ook probeert.
Dan zou ik vooral de poten even flink inknippen met een snoeischaar,doe ik ook voor het barfvarken(Tinus) ;)
Door tieneke
#500381
pallas schreef: Okee van de week dus twee hupppelende hondjes hiero :)
Hebben ze al eerder konijn op?
Hier zijn ze er niet gek op de verwende krengen >:(
Door pallas
#500382
tieneke schreef: Hebben ze al eerder konijn op?
Hier zijn ze er niet gek op de verwende krengen >:(
Nee het wordt de eerste keer Spannund :D

ze vreten hiero daadwerkelijk alles en scheuren ook altijd van de honger....de zieltjes ;D ;D ;D
Door tieneke
#500392
pallas schreef: Nee het wordt de eerste keer Spannund :D

ze vreten hiero daadwerkelijk alles en scheuren ook altijd van de honger....de zieltjes ;D ;D ;D
Ze komen flink tekort zo te horen ::) ::)
Door pallas
#500409
tja, werken maar ongeveer twee of drie uren per dag( voornl. met tennisballen) en verders 3 of 4 korte wandelingen (15-30 min.)
Dan maar één keertje behendigheid per week en één ochtend of middag naast de fiets en naar de 'groene ster'.

En dan verwachten ze dat je thuis rustig bent??!!!pfff is toch niet te doen he!
Door pallas
#500414
De konijnen poten dan even in knippen dus... of kan ik ze ook meppen?

Ojee even kijken of er wel poten bij zitten anders ben ik wel erg blont bezig...
Door pallas
#500417
nou kan ik er niet zo veel wijs uit worden :-X tis zo'n vacuum verpakking met versneden delen erin..wordt dus nog 'n verrassing al het ontdooid is. ;)
Door Lizzy
#500563
Na drie weken volledig op BARF zou ik mijn honden gewoon de delen konijn geven zonder in te knippen. Tenminste, als ze tot nu toe een beetje fatsoenlijk hebben gegeten, met wat gekluif.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door