Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gisteren bij Edith en Erwin geweest (Fido) en dat was een verhelderende en prettige ontmoeting! Heb daar veel info gekregen en weer even opgepept van de onrustige middag gingen we naar huis....
Lex is de laatste dagen wel wat rustig, maar gezien de omstandigheden niet heel vreemd..... Toen we echter thuis kwamen gisteravond begon Lex ineens heel raar te doen... Hij werd heel sloom, suf, keek lodderig uit zijn ogen. Wilde nauwelijks lopen, kon amper traplopen, had de neiging door de benen te zakken, sleepte met zijn poot (rechts achter), liep scheef en zwabberde en slofte en sjokte heen en weer (alsof hij dronken was)... Die oppepper verdween en de moed zakte me weer in de schoenen.... Hij heeft ongelooflijk liggen maffen vanacht en vanochtend is hij weer beduidend beter. Is nog wel rustig, maar wel weer alert en slingert niet meer.... Hij is nog wel moe (ik heb 15 min. gelopen en hij ligt weer te slapen..... Getverderrie, wat vervelend allemaal....

Rachel.
Nee... Ik besloot het aan te kijken en heb hem lekker in zijn bench gelegd... Hij ging slapen en heb hem nauwlettend in de gaten gehouden.... Nu er dus nog niet duidelijk is wat hij heeft, heb ik niet het idee dat ik met da bezoek iets opschiet....

Rachel.
Happyhusky schreef: Nee... Ik besloot het aan te kijken en heb hem lekker in zijn bench gelegd... Hij ging slapen en heb hem nauwlettend in de gaten gehouden.... Nu er dus nog niet duidelijk is wat hij heeft, heb ik niet het idee dat ik met da bezoek iets opschiet....

Rachel.
Wat erg zeg, het gaat echt niet goed met hem hè. Ik hoop toch dat je er achter komt wat hij heeft :-\
Sterkte in ieder geval :-*
Dank je. Het bizarre aan dit hele verhaal is dat ik vandaag precies een jaar geleden mijn schotse collie heb moeten laten inslapen... Precies zoals die hond er bij liep, zo liep Lex gisteren ook... Ik probeer mijn verstand bij elkaar te houden en mijn paniek niet met me aan de haal te laten gaan, maar ik ben bijna bang voor wat er nog meer gaat komen.... Gelukkig is hij nu iets beter, maar ligt vooral te pitten....

Rachel.
Door Maris
Happyhusky schreef: Dank je. Het bizarre aan dit hele verhaal is dat ik vandaag precies een jaar geleden mijn schotse collie heb moeten laten inslapen... Precies zoals die hond er bij liep, zo liep Lex gisteren ook... Ik probeer mijn verstand bij elkaar te houden en mijn paniek niet met me aan de haal te laten gaan, maar ik ben bijna bang voor wat er nog meer gaat komen.... Gelukkig is hij nu iets beter, maar ligt vooral te pitten....

Rachel.
Dan is het zeker schrikken, ben blij dat het iets beter gaat. Heel veel sterkte toegewenst.
Laatst gewijzigd door Maris op za 25 feb 2006, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Happyhusky schreef: Ik had allerlei "wilde" wandelactiviteiten gepland, want het is echt lekker (poolhonden)wandelweer, maar ik hou hem voorlopig maar effies rustig.... Jammer....

Rachel.
Kan je niet toch voor de zekerheid contact opnemen met Fido (daar was je toch geweest gisteren?), want dit is toch niet normaal lijkt mij. Hoe oud is je hond eigenlijk?
Ik vind het echt heel naar voor jou en voor je hond natuurlijk :(
Lex is in oktober 3 geworden...

Ik ging net effe kijken bij hem, staat hij heen en weer te dralen bij de buitendeur.... Ben hem maar weer gaan uitlaten (heeft twee uur geleden al een rondje gehad) en hij moest inderdaad weer nodig plassen en ook poepen. Staat vervolgens wild heen en weer te springen en te lopen. Uitgerust? Pijn? Geen flauw idee! :-\

Rachel.
Laatst gewijzigd door Malamoods op za 25 feb 2006, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, de uitslag ligt inmiddels voor mijn neus. De da heeft ze niet per mail, maar per post verzonden, dat was dus de rede van het wachten....

Welke waardes zijn interessant? Ik heb er weinig verstand van... Het is nogal een grote lijst....

Rachel.
Door Truus
Happyhusky schreef: Nou, de uitslag ligt inmiddels voor mijn neus. De da heeft ze niet per mail, maar per post verzonden, dat was dus de rede van het wachten....

Welke waardes zijn interessant? Ik heb er weinig verstand van... Het is nogal een grote lijst....

Rachel.
Daar schiet je ook niets mee op. Kun je niet bellen? Ik hoop dat je het snel weet. Heel veel sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door