Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#499025
Vorig jaar toen Phoebe krols was werd ze door de grijze piraat van de straat gedekt terwijl Boris er naast zat en geintereseerd zat te kijken wat die vreemde kater en Fieps nu aan het doen waren. Na dit gezien te hebben probeerde hij het een uurtje later door Fieps in haar nekvel te pakken en over haar heen te gaan staan onderwijl met grote ogen omhoog loerend naar mij met een blik van "en nu........." ??? ??? ??? ??? ??? Verdere pogingen heeft hij maar achterwege gelaten. Nu is Pyts krols als of de vader van Pyts een radar heeft stond die al op de schuur dak voor dat de eerste krolse miauw uit haar bek was gekomen. Het hele jaar heb ik de piraat nergens gezien en net als met Phoebe staat hij er als het tijd is om aan de slag te gaan. Gelukkig hadden ze nog niet gegeten dus 1 x roepen en Pyts was binnen, samen met Boris........
Boris die geen enkele interesse heeft in Pyts, als ze hem probeert te verleiden lijkt hij zelfs wel bang van haar ::) hij weet niet hoe snel hij bij haar vandaan moet komen , dus Pyts zingt hele hymnes vanachter het raam naar de haar onbekende piraat Pyts vind haar vader erg onweerstaanbaar en hij haar ook. Boris daarintegen blijft de enige vrouw trouw waar hij ooit interesse in heeft getoont.....ik!
Laatst gewijzigd door sylvia op do 23 feb 2006, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#499338
Het is toch zo'n l*lletje rozenwater hé.
Vanmorgen staat Pyts haar hele asortiment verleidelijke poses op hem af te vuren compleet begeleid door zwoele liederen .... geen reactie. Pyts staakt haar acties en gaat bij Boris onder zijn staart ruiken ??? ja het ruikt goed....nog maar een keer even een kopje geven en mijn kont onder zijn neus duwen.......Boris kwam ondertussen maar snel naar mij toe gerend. Nu hadden ze eten in de bijkeuken en had ik de deur dicht gedaan anders helpt Pleunie ze van hun vlees af kom ik net beneden zit hij daar nog alleen, te miauwen vor de deur. Pyts en Phoebe lagenm al lang ergens in de kamer, die springen gewoon omhoog naar het raam , maar onze man durft dat niet zo goed en wacht netjes voor de deur.

Ik moet zo om hem lachen, een intakte kater, hij loopt in de rondte als de koning van Siam maar ondertussen ::) ;D ;D ;D ;D
Door Borke
#499366
Ik denk dat hij een 'laatbloeier' is.
Onze oudste kater - voormalig dekkater - deed er 2 jaar over alvorens eindeljik een krolse poes te willen dekken.
De dames liepen om hem heen te draaien en hij keek mij hulpeloss aan :o alsof hij wilde vraagen "wat moet ik hier mee?"....
Gebruikersavatar
Door cheeta
#499382
je zal hem toch wat meer voorlichting moeten geven vrees ik ;D ;D ;D


en anders toch maar omdopen tot Dodo :-X :-\ ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#499544
AstridStraver schreef: Ik denk dat hij een 'laatbloeier' is.
Onze oudste kater - voormalig dekkater - deed er 2 jaar over alvorens eindeljik een krolse poes te willen dekken.
De dames liepen om hem heen te draaien en hij keek mij hulpeloss aan :o alsof hij wilde vraagen "wat moet ik hier mee?"....
Hij is al ruim twee jaar ;D
Door conleeuw
#499568
hahahahaha, zo'n zul, je ga mij toch niet vertellen dat hij als dekkater moet functioneren ???
Ik heb pas geleden op National Geographic een stuk gezien over luipaarden, zij had hem gevonden en liep ook voor zijn neus te flikvlooien, hij ...... was veel te cool om iets te doen, ze heeft er twee dagen over gedaan om hem te verleiden, en zijn enthusiasme grensden aan hondsdolhied :P not, uiteindelijk heeft ie haar gedekt, maar toch een beetje van nou ja foruit, omdat het mot ;D
Door Maris
#499862
Wat een lieverd is het toch he, ik lig hier helemaal in een deuk. En hij ziet er zo vreselijk stoer uit ;D ;D
Door conleeuw
#499906
sylvia schreef: Nee hij hoeft ook niet te dekken, Als deze krolsheid over is gaat ze onder het mes ;)
oh dus jij moet eerst door deze krolsheid heen, ik hoop van harte dat zij niet te erg is, want de oppaskat (die permanent blijft baasje ging op vakantie en is gewoon maar geemigreerd) van mijn zus heeft echt heel de huis onder gejodeld en geplast, uiteindelijk was het over en is mevrouw toch maar onder de mes gegaan, rust is wedergekeerd, echt een schat is het nu. ;)
Door Maris
#499907
Passie van mij was net die ijsbeer van de reclame, zo schoof ze hele dagen door het huis, joddelend ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#500095
Maris schreef: Wat een lieverd is het toch he, ik lig hier helemaal in een deuk. En hij ziet er zo vreselijk stoer uit ;D ;D
Ja het is net Arnold Schwarzenegger om te zien maar ondertussen ;D
Door gonny
#500213
Het is de naam......Boris is ook zo'n dappere dodo...máár lieeeeffffff ;) ;D
Hij heeft nog nooit op een loopse teef gereageerd..
Gebruikersavatar
Door sylvia
#500251
gonny schreef: Het is de naam......Boris is ook zo'n dappere dodo...máár lieeeeffffff ;) ;D
Hij heeft nog nooit op een loopse teef gereageerd..
Ja dan is het de naam ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door