Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door blissie
#44122
Jawel,ik sprak even met iemand en die vertelde dat haar hond zo goed eruit ziet!Ja oke,leuk toch?
Ja dat komt omdat ze Eukanuba krijgt??? :'( >:(
Ik vertelde dus hoe dat zit met dat Eukanuba in de veronderstelling dat ze niks van dat gezeur afweet.Ja en?zegt ze....... >:(
Ik vertelde haar maar over versvlees en dergelijke,nou en toen kwam het hoor!!Let op!!
WAARSCHUWING van een Eukanuba-feeder!!

VERS VLEES IS SLECHT!!!En waarom??Omdat het rauw is en daardoor worden ze agressief en bloed-dorstig........ ??? ???!!!!Nee,dit kan niet waar zijn!
Wat moet je dan nog zeggen he?Uhhh....niets en gewoon doorlopen....dag mevrouw,prettige dag nog!
Ja je kan tegen zo'n vreemde eend aanpraten,maar heeft toch geen nut.
Ik heb effe een onderzoek gehouden en ja het is waar mijn honden zijn nu bloeddorstige piranha's.....aaahhhhhhhhhhhhhh....hellup ze eten me op!
Stom mens! :-\
Door labranwk
#44127
hahahahahaha lol! tja, ik krijg ook vaak scheve gezichten als ik vertel dat konijnenkoppen enorm stinken maar dat mijn hond ze heerlijk vind ;D. Die hoofden en gezichten van die mensen dan, geweldig! Ook bij de slager kijken ze me weleens vreemd aan, nou ja lekker boeiend! en bloeddorstig? hahaha dan krijg ik een piranha lab! hahaha
Door sharpie
#44171
Sommige mensen kunnen gewoon niet logisch denken helaas :-\
Ik heb het ook gehad hoor, in een dierenwinkel, de bazin werd bijna boos toen ik vertelde dat mijn honden rauwe kippenvleugels kregen en dat ik ze versvlees voer.
Toen ik vroeg of ze zich er weleens in verdiept had, zei ze:"ja, en daarom ben ik er ook zo tegen".
Nou dan weet ik al genoeg, die heeft zich dus alleen maar in de horror verhalen over salmonella besmetting etc .van de dierenartsen verdiept en nog nooit een goed barf boek gezien.
>:(
Door labranwk
#49220
sharpie schreef: Sommige mensen kunnen gewoon niet logisch denken helaas :-\
Ik heb het ook gehad hoor, in een dierenwinkel, de bazin werd bijna boos toen ik vertelde dat mijn honden rauwe kippenvleugels kregen en dat ik ze versvlees voer.
Toen ik vroeg of ze zich er weleens in verdiept had, zei ze:"ja, en daarom ben ik er ook zo tegen".
Nou dan weet ik al genoeg, die heeft zich dus alleen maar in de horror verhalen over salmonella besmetting etc .van de dierenartsen verdiept en nog nooit een goed barf boek gezien.
>:(
heb je misschien een goed barfboek dat je me kunt aanraden (beetje off topic maar goed ;)) want k zou er graag eentje willen hebben...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#49221
labranwk schreef: heb je misschien een goed barfboek dat je me kunt aanraden (beetje off topic maar goed ;)) want k zou er graag eentje willen hebben...
Ik dacht in de bieb daar staat een topic met allerlei titels
Gebruikersavatar
Door sylvia
#49240
Lizzy schreef: Goed idee om in de bieb te zetten Syl. Heb ik zojuist gedaan!
Ja zulk soort dingen zoek ik altijd in de bieb ;D
Door Truus
#49241
Truus schreef: Ik vind het jammer dat er geen Nederlands boek is :-\
Mijn Engels is niet zo goed om dit alles even zomaar te lezen.
Gevonden Bedankt :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#49249
Lizzy schreef: Goed idee om in de bieb te zetten Syl. Heb ik zojuist gedaan!
Lizzy is het geen idee om er wat opmerkingen bij te zetten,veel mensen lezen hier ook als gast en stellen dus nooit een vraag,en er staan natuurlijk titels bij waarvan jullie zeggen als je dit boek volgt gaat je hond onderuit.
Door Lizzy
#49254
sylvia schreef:
Lizzy is het geen idee om er wat opmerkingen bij te zetten,veel mensen lezen hier ook als gast en stellen dus nooit een vraag,en er staan natuurlijk titels bij waarvan jullie zeggen als je dit boek volgt gaat je hond onderuit.
Hoi Sylvia, ja, daar heb ik ook aan zitten denken... Alleen heeft het ook weer nadelen (bedacht ik me). Want het is misschien wel aan de mensen zelf om de boeken te beoordelen..... En als ik die opmerkingen erbij zet (want het is de bieb - geen discussieforum) dan vind ik het weer zo nadrukkelijk mijn mening. Ik denk dat ik de lijst in de bieb liever verschoont houd van opmerkingen (waardeoordeel) over de boeken.

Maar wat misschien wel erg leuk is is om een discussie te houden over de diverse boeken. Soort boekenclub zeg maar. Gewoon, waar iedereen zijn mening kan geven over de boeken. Wat vind jij daarvan?
Groetjes, Liz
Gebruikersavatar
Door sylvia
#49258
Lizzy schreef: Hoi Sylvia, ja, daar heb ik ook aan zitten denken... Alleen heeft het ook weer nadelen (bedacht ik me). Want het is misschien wel aan de mensen zelf om de boeken te beoordelen..... En als ik die opmerkingen erbij zet (want het is de bieb - geen discussieforum) dan vind ik het weer zo nadrukkelijk mijn mening. Ik denk dat ik de lijst in de bieb liever verschoont houd van opmerkingen (waardeoordeel) over de boeken.

Maar wat misschien wel erg leuk is is om een discussie te houden over de diverse boeken. Soort boekenclub zeg maar. Gewoon, waar iedereen zijn mening kan geven over de boeken. Wat vind jij daarvan?
Groetjes, Liz
Ja dat kan wel maar dan wel bij dat lijstje ,of een link bij dat lijstje naar die discussie anders lezen mensen het misschien niet
Door yalla
#49805
Ik sla ook iedere keer weer achterover als ik tijdens mijn voedingsverhaal op de hondenschool hoor dat er nog altijd dierenarsten zijn die zeer stellig beweren, dat "een hond geen vlees mag". "Geef hem maar brokjes, dat is ook goed voor zijn tanden."
Ik vraag me dan toch echt af of deze artsen tijdens een college over anatomie hebben liggen slapen.....
Door blissie
#50129
yalla schreef: Ik sla ook iedere keer weer achterover als ik tijdens mijn voedingsverhaal op de hondenschool hoor dat er nog altijd dierenarsten zijn die zeer stellig beweren, dat "een hond geen vlees mag". "Geef hem maar brokjes, dat is ook goed voor zijn tanden."
Ik vraag me dan toch echt af of deze artsen tijdens een college over anatomie hebben liggen slapen.....
Het antwoord daarop is......JA! ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door