Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kdecoene
#497398
Hier genieten ze zo van hun eten, dat het na het eten een waar feest in. Ze wrijven hun snoet in het gras en tegen struiken.
Ze rennen,ze rollen, springen en huppelen als pas losgelaten jonge geitjes
MAAR: kan dat kwaad Daydo is een aussie van 2j en ongeveer 30kg.
Ik heb al geprobeerd om ze na het eten rustig te houden en de enige manier is ze in hun bench stoppen. Hou ik ze gewoon binnen dan wrijven en rollen ze ook.
Is de kans groot op een maagtorsie, hun napleziertje duurt z'on 5min
???
Door Lizzy
#497427
Ja, ik herken dit wel. Pinkel doet dit ook. Ik moet bekennen dat ik haar gewoon haar gang laat gaan.... Ze is nu 8,5 jaar jong.
Door 202spots
#497430
Yup...hier ook eerst uitgebreid lippen aan de vloerbedekking afvegen,dan op de rug raggen met 4 poten in de lucht... en dan achter elkaar aan de marathon hollen ::) ::) :-\
Door Filou
#497432
ja, hier net hetzelfde... behalve dat filou niets/niemand heeft om achteraan te hollen... lol
Door Nelly
#497464
Hier gaan ze na het eten ook altijd ff gek doen samen.
Maakte me in het begin ook zorgen daarover, nu niet meer.
Door judith1967
#497499
Mijn hond heeft net een maagtorsie overleefd(5 weekjes geleden) en die doet nooit wild na het eten ::)
Het begon gelijk na het eten en de reden waarom het gebeurde weten wij niet.
Door pallas
#497605
Didot wil na 'n feestmaal ook zelf even feesten.Spring, spring, huppel, huppel. :P
Hij haalt heel wat truukjes uit de kast om Nox ook zover te krijgen, maar helaas, die is het type "lame met rust effe uitbuiken ja!"
Door Borke
#498327
Borke loopt na de maaltijd vaak wild heen en weer te rennen, snuit afvegen aan de mat, helemaal gek is hij en ik.... ik geniet van die rare hobby die BARF heet :) :D ;) ;D
Door tieneke
#498535
Lupa schreef: hier ook, onze honden weten wat manieren zijn ;D
Dat zijn ook meteen de enige manieren die ze hebben ;D ;D ;D ;D
Door kdecoene
#498623
Bedankt voor de reactie's, blij te horen dat ik mij geen zorgen moet maken.
Dan mag hij gerust rollebollen en verder nagenieten van barf.
Echt wel een plezier om te zien.
Door Lil
#498773
Er zijn mensen die zeggen dat honden pas speelgedrag vertonen als ze zich veilig voelen, gezond zijn en als ze gegeten hebben. Hebben ze honger, dan zouden ze hun energie sparen voor de jacht. Weet niet of het klopt, maar hier ook spelen na het eten (dat wilt hij tenminste, ik speel niet met hem, maar als hij zelf speelt laat ik hem). De preciese oorzaken van maagtorsie zijn niet bekend, maar wel is sinds kort aangetoond dat het vooral een erfelijkheidskwestie is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door