Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Filou
#497114
Ik heb via een lijstje van Conleeuw, een paar vissoorten kunnen vertalen naar het turks. Wat zijn jullie ervaringen met volgende vissen? Moeten deze dan gemalen worden, of mag ik ze zo geven?

1 schelvis
2 heilbot
3 tong
4 schol
5 koolvis
6 rog
7 wijting
8 atlantische bonito
9 tonijn
10 baars
11 hake (engelse naam)
12 monkfish (engelse naam)
13 perch (engelse naam)
14 pike (engelse naam)
15 skate (engelse naam)

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Door Lizzy
#497175
Van al deze vissen heb ik alleen wijting en schol rauw en heel gegeven. Die bevielen wel goed, hoewel Pinkel trut met deze vissen. Ik geef ze aan haar niet meer. Koolvis en kabeljauw heb ik rauw gegeven, maar niet heel (dus niet met graat en orgaan en kop).

Hake is trouwens een kabeljauwsoort
Monkfish is zeeduivel
Perch is volgens mij baars
Pike is volgens mij snoek
Skate is volgens mij ook rog
Door Filou
#497179
mixen met de robot dan?? Kabeljauw zal hij waarschijnlijk niet krijgen, tenzij ik het ergens heel goedkoop vind...
Door Lizzy
#497181
Filou schreef: mixen met de robot dan??
Ehhh, ik vrees dat ik deze niet begrijp.... :-[
Door Filou
#497191
Niet erg ;)
Ik zet er effe een foto bij met wat ik bedoel... :D

Afbeelding

Met dit toestelletje dus... :)
Laatst gewijzigd door Filou op di 21 feb 2006, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Filou
#497208
geen flauw idee... ik heb nog niets gevonden... :-\

Behalve die bonito, weet ik niet wat ik hier nog kan vinden...
Door 202spots
#497426
Ik denk dat elke vis er beter en smakelijker uitziet wanneer het door 'n vleesmolen gemalen word inplaats van keukenmachien.
Ik heb 1 x vis in keukenmachiene gedraaid en 't was allemaal snot... :-X
Die robot vind ik er als 'n staafmixer uitzien toch?
Ik denk dat je daar niet eens vis mee klein krijgt ???
Door Filou
#497431
maar je hebt ook die bak, met daar onder in een mesje, waarmee ik groenten en fruit mix...
Door 202spots
#497435
Filou schreef: maar je hebt ook die bak, met daar onder in een mesje, waarmee ik groenten en fruit mix...
groente en fruit heeft geen graten....zelfs 'n grote keukenmachiene staat te dansen wanneer je er vis in gooit...als 't niet lukt dan zou ik gewoon heel klein knippen met keukenschaar, maar 'n molen werkt 't beste.

Maar in principe hoef je natuurlijk niks te malen...wanneer de hond het eet dan kan je de hele vis of 'n grote stuk geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door