Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#497098
ik had van Jolan (Bullekes) een stuk runderlong gekregen, maar dat was niet echt een succes. Ze vonden het wel lekker daar niet van, maar het is net een spons :-\ Bes die krijgt alles wel naar binnen, maar Sil heeft echt heel lang op een stuk zitten kauwen en kreeg het maar niet door, uiteindelijk heeft het hele stuk zo maar doorgeslikt, en ik denk dat Bes dat ook gedaan heeft. De kat had een vergeten stukje (zat nog in het zakje blijkbaar) opgegeten en spuugde dat na een paar minuten weer in zijn geheel uit, het is echt net een spons :-\ Volgende keer maar in kleine stukjes snijden denk ik?
Is dit normaal met long?
Door nikèdog2000
#497124
long is inderdaad spons achtig
maak niets uit of ze het in een keer door slikken hoor.
volgens mij glibbert het zo naar binnen
hoef je niet in stukjes te knippen hoor
Door Laura2004
#497137
Ik geef geen long, er is mij verteld dat er nauwelijks voedingsstoffen inzitten. Ik heb het een keer per ongeluk gekocht en de honden vonden het niet te vr*ten. :-\
Door Nelly
#497144
Lond is idd net spons en heeft vrijwel geen voedingswaarde. Ik geef het niet.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#497161
Ook hier eten ze geen long, zitten me echt aan te kijken met zo'n blik van: Moeten we dat vr*ten?
Door mutsie
#497163
nee, als het geen voedingswaarde heeft dan geef ik het ook niet. Ook al krijg ik het gratis.

Karin
Door Bullekes
#497243
Nee jeanne, het was long van lam :)
jammer dat het geen succes was.... Maar heb niets meer liggen dus krijg je ook niet meer hahaha
Door Lizzy
#497283
Ik krijg zo nu en dan wel long. Gratis. Ik zal er nooit 1 cent voor betalen, want het bevat inderdaad niet veel voedingsstoffen. Maar als ik het heb, dan geef ik het ook! Leuk voor de afwisseling. Ik knip het inderdaad wel in stukken van ongeveer 5 cm ofzo want ze krijgen het anders niet weg. Tis inderdaad net spons. Bleeee, vind het ook wel wat viezig om te zien/voelen.
Door *wendy*
#497287
Bij mij hebben ze van Thunder een paar stukken lamslong gekregen. Gandor vond het wel lekker....Boy had er ook veel moeite mee. Zat er op te kauwen en kwam geen steek verder. Na 3 keer doorslikken en uitspugen..is het de vierde keer binnen gebleven.

Gandor geluk want die mag de rest opmaken ;D
Door jeanne
#497406
Bullekes schreef: Nee jeanne, het was long van lam :)
jammer dat het geen succes was.... Maar heb niets meer liggen dus krijg je ook niet meer hahaha
oh? hahahaaaaaaaaaa
Door jeanne
#497407
Bullekes schreef: Nee jeanne, het was long van lam :)
jammer dat het geen succes was.... Maar heb niets meer liggen dus krijg je ook niet meer hahaha
had jij het gratis dan?
Door Filou
#497433
Lizzy schreef: Ik krijg zo nu en dan wel long. Gratis. Ik zal er nooit 1 cent voor betalen, want het bevat inderdaad niet veel voedingsstoffen. Maar als ik het heb, dan geef ik het ook! Leuk voor de afwisseling. Ik knip het inderdaad wel in stukken van ongeveer 5 cm ofzo want ze krijgen het anders niet weg. Tis inderdaad net spons. Bleeee, vind het ook wel wat viezig om te zien/voelen.
ik vond long nog vrij normaal aanvoelen... wat vind jij dan van hersenen?? Die vond ik pas vies... ;D
Door jeanne
#497463
Filou schreef: ik vond long nog vrij normaal aanvoelen... wat vind jij dan van hersenen?? Die vond ik pas vies... ;D
die heb ik nog nooit gezien
Door Bullekes
#497554
jeanne schreef: die heb ik nog nooit gezien
Zal ik vragen of ze die ook hebben in duitsland hiihhii
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door