Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ronaldinho
#495367
Binnenkort ga ik op vakantie naar Frankrijk en uiteraard gaat woef mee, nu heb ik een aantal dagen brok geprobeerd om te kijken hoe hij reageert, maar dat is dus niks. sh*t. Heeft iemand ervaring hiermee, ofwel wat is het beste om mee te nemen. Zijn houdbare versvleesworsten misschien een optie?
Wie kan mij hierin adviseren?
Door Antonia
#495377
Ronaldinho schreef: Binnenkort ga ik op vakantie naar Frankrijk en uiteraard gaat woef mee, nu heb ik een aantal dagen brok geprobeerd om te kijken hoe hij reageert, maar dat is dus niks. sh*t. Heeft iemand ervaring hiermee, ofwel wat is het beste om mee te nemen. Zijn houdbare versvleesworsten misschien een optie?
Wie kan mij hierin adviseren?
Wauw, wat een beauty's van honden heb jij zeg. Wat zijn het? Malamutes?
Hoe lang ga je naar Frankrijk? Ik zou gewoon vers blijven voeren, in Frankrijk heb je ook slagers. Je bent dan misschien wel even wat duurder uit, en waarschijnlijk heb je dan wat minder variatie, maar voor een korte periode zou ik dat voor lief nemen. Eventueel zou je voor de rit heen wat kvv in je koelbox mee kunnen nemen.
Door Ronaldinho
#495417
Goed idee bedankt! ;)
Uhh, ja, het is één Malamute van 9 maanden en nu 26 kg, de foto is mooi bewerkt door een mede barfer. En wat die slagers betreft! Waar ik naar toe ga lopen veel schapen, misschien een optie :P :P :P en vers 8) 8) 8)
Laatst gewijzigd door Ronaldinho op zo 19 feb 2006, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#495421
Ronaldinho schreef: Goed idee bedankt! ;)
Uhh, ja, het is één Malamute van 9 maanden en nu 26 kg, de foto is mooi bewerkt door een mede barfer. En wat die slagers betreft! Waar ik naar toe ga lopen veel schapen, misschien een optie :P :P :P en vers 8) 8) 8)
Even loslaten in een weiland :P
Door Laura2004
#495423
Maar even serieus. Ik zou dus ook gewoon wat verschillende vleessoorten halen en om de variatie zou ik me niet zo druk maken voor een paar weekjes. ;)
Door Lizzy
#495439
Die zogenaamde versworsten: daar is dus echt helemaal niks vers aan.... Ik zou zelf gewoon doorgaan met zelf samenstellen. En voor die paar weekjes hoeft het toch allemaal niet perfect? Ik eet ook makkelijk in de vakantie ;). Ik zou zelf alleen vleesbotten, vlees en orgaanvlees geven. Hier is trouwens de Franse vakantie-barf-lijst. Dat is misschien handig?

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=9440
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door