Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door rh
#493233
wij hebben twee goldens een van ongeveer 35kg en een van ongeveer 38kg.

op dit moment geven wij inze goldens AHV vlees, AHV vlees/pens, lappenpens en kippengehakt incl.kippenkarkassen met zelf gemaakt groentes.

kunnen jullie voor ons een menu samen stellen van een week voor een golden van 35kg en een golden van 38kg?

wij willen ook misschien voorzichting beginnen met kippenvleugeltjes, kippennekjes, kippenpoten en lamsribben etc.

bijvoorbaat dank.

groetjes Rene en Hennie
Laatst gewijzigd door rh op do 16 feb 2006, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#493242
Als je je vraag even in de categorie Zelf Samenstellen neerzet, krijg je meer reakties, denk ik... Je zit nu te posten in Kant en Klaar Versvlees ;)
Door rh
#493571
rh schreef: wij hebben twee goldens een van ongeveer 35kg en een van ongeveer 38kg.

op dit moment geven wij inze goldens AHV vlees, AHV vlees/pens, lappenpens en kippengehakt incl.kippenkarkassen met zelf gemaakt groentes.

kunnen jullie voor ons een menu samen stellen van een week voor een golden van 35kg en een golden van 38kg?

wij willen ook misschien voorzichting beginnen met kippenvleugeltjes, kippennekjes, kippenpoten en lamsribben etc.

bijvoorbaat dank.

groetjes Rene en Hennie
Door Lizzy
#493701
Ik heb je vraag verplaatst naar de zelf samenstel categorie.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik geen week menu voor je hond kan maken... Eerlijk gezegd denk ik dat je dat zelf moet doen. Mijn idee hierover is dat je genoeg kennis van zaken moet hebben (zelf) om zelf een verantwoord menu samen te stellen voor je hond.

Want ik kan je wel vertellen wat je moet geven, maar ik heb liever dat je ook begrijp waarom je iets wel en waarom je iets niet moet geven.... Anders is de kans groot dat je fouten gaat maken, en dat willen we niet!

Ik zou zeggen: begin anders eens in deze link te lezen (heb ik speciaal gemaakt voor mensen die nog niet volop barfen): http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=17448
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door