Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
#489578
Er liggen twee Makro konijnen in de vriezer voor de dieren. Het zijn wilde konijnen, moet ik nog bedacht zijn op hagel o.i.d., of kan ik ze gewoon zo geven?
Door Lizzy
#489597
Volgens mij is hagel vandaag de dag zeker niet meer van lood. En volgens mij zijn het rondje dingetjes die ze wel weer uitpoepen.
Door Laura2004
#489859
bas rouge schreef: Er liggen twee Makro konijnen in de vriezer voor de dieren. Het zijn wilde konijnen, moet ik nog bedacht zijn op hagel o.i.d., of kan ik ze gewoon zo geven?

Wat kosten die konijnen bij de Macro?
Door Antonia
#489868
Laura2004 schreef: Wat kosten die konijnen bij de Macro?
Die zijn tot en met maandag in de aanbieding, ze kosten € 5,95 per stuk en wegen ongeveer 2 kg per stuk. Hier staan ze voor morgen op het menu.
Door bas rouge
#489940
Antonia schreef: Die zijn tot en met maandag in de aanbieding, ze kosten € 5,95 per stuk en wegen ongeveer 2 kg per stuk. Hier staan ze voor morgen op het menu.
Ja, 6 euro excl. BTW.
2 kg. staat in de folder maar de mijne halen net de 800 gram. Wellicht de laatsten van het schap, alhoewel ik me afvraag of wilde konijnen echt die 2 kg. halen.
Door Remke
#490136
In Amsterdam waren ze op :( Helaas. Ik zal iig de folders in de gaten houden.
Door Remke
#490138
In Amsterdam waren ze op :( Helaas. Ik zal iig de folders in de gaten houden.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#490200
De mijne wogen, met verpakking, ruim 700 gram ::)
Valt die aanbieding toch wel effe tegen! >:(
Door Antonia
#491863
bas rouge schreef: Ja, 6 euro excl. BTW.
2 kg. staat in de folder maar de mijne halen net de 800 gram. Wellicht de laatsten van het schap, alhoewel ik me afvraag of wilde konijnen echt die 2 kg. halen.
Blijkbaar heeft het niets te maken met de laatste van het schap zijn. Toen ik ging nawegen wogen ze ook maar net 600 gram. Ik voelde me behoorlijk genept en hebt contact opgenomen met de Macro. Wat blijkt: het stond verkeerd in de folder! Geen van de konijnen in de vriezer haalde het beloofde gewicht van 2 kg, verre van dat. Ik heb mijn geld teruggekregen (en had nu dus mooi 2 gratis -weliswaar kleine- konijntjes. Ik heb het geld maar weer direct uitgegeven, er liggen nu twee parelhoenen in de vriezer te wachten.
Groetjes,
Tonny
Door Remke
#491872
Antonia schreef: Blijkbaar heeft het niets te maken met de laatste van het schap zijn. Toen ik ging nawegen wogen ze ook maar net 600 gram. Ik voelde me behoorlijk genept en hebt contact opgenomen met de Macro. Wat blijkt: het stond verkeerd in de folder! Geen van de konijnen in de vriezer haalde het beloofde gewicht van 2 kg, verre van dat. Ik heb mijn geld teruggekregen (en had nu dus mooi 2 gratis -weliswaar kleine- konijntjes. Ik heb het geld maar weer direct uitgegeven, er liggen nu twee parelhoenen in de vriezer te wachten.
Groetjes,
Tonny
O wow dat is wel netjes om het geld terug te geven. Ik ga nog wel een keer terug om kwartels te halen want dat zijn er 4 voor 4,80 ofzo. Voor als er een feestje is ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door