Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Valerie*
#486250
ik zie hier dat jullie veel vis geven..

hoe zit dat met de graatjes? kan dat niet vast blijven zitten?
en soms de tandjes?
Door emielenjolanda
#486331
Bas heeft gisteren (voor het eerst) sardientjes gegeten. Hij heeft gesmuld en van de graatjes geen last gehad. Ik hoorde van mijn vriend wel dat zijn ontlasting heel erg stonk (erger dan normaal ;D).
Door herder_lover
#486347
Ze krijgen hier regelmatig visafval. Dara houdt er niet echt van (alleen van haring). Saiko (14 weken) wel, en dat gaat altijd goed . Als ze maar goed kraken (op bv koppen) en kauwen.... Nooit problemen gehad... ;D
Door Lizzy
#486371
Ze krijgen hier 1 keer per week rauwe/hele vette vis. Dus inclusief graatjes en inclusief de tandjes ;D (ze krijgen hier zalmkop, hele sardien en hele makreel).
Door Ejka
#486918
Ze krijgen hier allerlei vissenkoppen, maar soms ook een graat met staart waar nog behoorlijk wat vis aan zit. En dat kraakt goed en nooit een probleem gehad.
Door Sofie
#487327
Lady krijgt hier zalmkoppen (met tanden), kabeljouwnekken, makreel, forel,... Nog nooit problemen gehad... :D
Door Lizzy
#489596
Ja hoor. Dat gaat prima. Misschien moet je anders ook eens in de handleiding kijken voor beginners. Zo kom je ook op BarfClub terecht, waar een foto-reportage op staat: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=17448

Beginnersvisjes vind ik sardientjes. Die zijn lekker zacht, qua graatjes, en de meeste honden vinden ze wel te happen.

Die van mij ging er eerst in liggen rollen :-X, dus die heb ik zijn sardientjes in stukken geknipt en even gemengd met wat groente en huttekase, om hem te laten begrijpen dat het geen rol-materiaal was, maar om te eten. Dat is gelukt. Hij eet ze nu zonder er eerst in te rollen ;D
Door Valerie*
#489706
hahaha lekker een hond die naar vis stinkt ;)

ik heb echt een alleseter.. ik ga eens kijken of hij het wat vind!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door