Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door cheeta
#485455
3.5 kg houtduif karkas a 2.75 kg (ex BTW)

1 kg spiering a 2.50 kg (ex BTW)

1 kg sardientjes heel 4.60 kg (ex BTW)


gekocht bij de sligro

de karkassen gaan per 3.5 of 6 kg diepgevroren

de vis is vers

zijn dit redelijke prijzen?

pupje lust vis, de houtduif gaan we uitproberen
Door Mevroi Kruim
#485465
Ik vind het voor karkas en sardien aan de dure kant, maar ik voer ook geen duif aan de honden (bleeeeh) de katten hebben het probeer-duifje opgegeten ;D
Voor sardien betaal ik op de markt 3 a 3,5 euro per kilo bevroren.
Gebruikersavatar
Door cheeta
#485475
Voor sardien betaal ik op de markt 3 a 3,5 euro per kilo bevroren :o

oeps,wat denk je zal ik de helft van het geld maar even weer ophalen? ;D ::) :-X
Door Mevroi Kruim
#485483
cheeta schreef: Voor sardien betaal ik op de markt 3 a 3,5 euro per kilo bevroren :o

oeps,wat denk je zal ik de helft van het geld maar even weer ophalen? ;D ::) :-X
Kan je proberen, maar ik geeft je weinig kans ;D
Zie het maar als leergeld. En ach, voor een keertje is het geen ramp, toch?
Door tvs
#485995
ik betaal voor 3 kilo grote sardienes 5 euro op de markt.
rest weet ik niet
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#486489
tvs schreef: ik betaal voor 3 kilo grote sardienes 5 euro op de markt.
Jemig wat een koopje! Ik ben vorige week de hele Albert Cuyp afgeweest op zoek naar Sardientjes. Uiteindelijk waren de goedkoopste 3,95 per kilo. Toch maar 2 kilo gekocht, kwam ik thuis bleek dat ze allemaal waren schoongemaakt. Ja dan kan ik me nog enigszins voorstellen dat die dingen zo duur zijn. Voortaan koop ik wel weer makreel bij m'n eigen visboer voor 3.10 per kilo dan krijg ik er nog gratis zalmkoppen bij.
Door Remke
#487136
Dorothea2 schreef: Jemig wat een koopje! Ik ben vorige week de hele Albert Cuyp afgeweest op zoek naar Sardientjes. Uiteindelijk waren de goedkoopste 3,95 per kilo. Toch maar 2 kilo gekocht, kwam ik thuis bleek dat ze allemaal waren schoongemaakt. Ja dan kan ik me nog enigszins voorstellen dat die dingen zo duur zijn. Voortaan koop ik wel weer makreel bij m'n eigen visboer voor 3.10 per kilo dan krijg ik er nog gratis zalmkoppen bij.
Ik had vorige week 1 sardientje gekocht op de ACuyp maar die was niet schoongemaakt. 35cent voor een flinke sardien, had niet gekeken hoeveel het per kg was. Ik wilde het even uitproberen, nou ja de honden dan. ;D
Door Remke
#487777
cheeta schreef: en was het lekker?

hier smult ze er van( lust alles)
Kuif vond hem wel lekker ja, was wel een beetje wennen. Danu heeft ook iets geknabbelt maar de kop bleef over. Ik heb vandaag weer sardines gehaald dus ik ben benieuwd. Volgense keer zal ik ze snijden voor de Chi's.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door