Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door macgirlie
#487651
Ik had 800 gram gehakt gekocht, rund dacht ik. Maar nu blijkt het half om half te zijn, dus met varkensvlees. Als ik het goed bak kan ik het dan aan de honden geven? We zijn zelf niet zo dol op gehaktballen en om het nu zo maar weg te gooien....
Door 202spots
#487655
Wanneer je 't niet rauw wil geven dan zou ik 't kruimel bakken, en dan de vet eraf gieten,en dan de gekruimelde gehakt gewoon beetje bij beetje door de gewone eten roeren.
Door Nelly
#487658
Ik zou het niet aan m''n dieren geven. Maak je nooit eens macaroni of spaghetti of i.d.? Daar kun je het prima doormengen. Wel eerst braden natuurlijk ;)
Door Lizzy
#487856
Ik zou hetzelfde doen als Dory. Rul bakken en als tafelrestje door het normale eten doen (dus in kleine porties invriezen en kleine porties door het normale voer).
Door 202spots
#487961
Ik denk dat Lizzy net als ik, ook wil zeggen dat er door de verhitting dus niks is om je ongerust over te maken en je kan dus gerust wel de gebakken varkensgehakt geven zonder dat je bang hoeft te zijn voor aujezski. ;)
Laatst gewijzigd door mahuni op wo 08 feb 2006, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door macgirlie
#488602
Normaal is zoiets ook niet echt een probleem maar ik zit in een gehuurd huis en de diepvries moet over een week leeg zijn. Maar misschien heeft iemand nog een super recept voor van die echte Oma's gehaktballen.... want die vinden we wel lekker.
Door tieneke
#488625
macgirlie schreef: Normaal is zoiets ook niet echt een probleem maar ik zit in een gehuurd huis en de diepvries moet over een week leeg zijn. Maar misschien heeft iemand nog een super recept voor van die echte Oma's gehaktballen.... want die vinden we wel lekker.
Haha mag je wel opschieten voor het vlees bedorven is ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door