Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bullekes
#486228
Hoe lang mag je vlees dat is uitgehaald uit vriezer laten liggen in koelkast? Stel ik haal zondag uit en bied het op maandag aan maar maandag willen ze het niet. Ik leg het terug in koelkast tot wanneer is dit dan nog goed?
Door Ejka
#486905
Ik durf het ook best drie dagen te houden in de koelkast. Toen het een keer zo uitkwam. Het rook iets sterker. Stinkt het echt dan zou ik het wegdoen. Het is namelijk ook afhankelijk hoe snel iets ingevroren is.
Door tieneke
#486987
Truus schreef: 3 dagen hooguit en dan geef ik het niet meer. Het gaat dan ook behoorlijk stinken vind ik.
En hoe harder het stinkt des te lekkerder vinden ze het :-X
Door Hobbes
#486990
Je "biedt het aan" en de heren (dames?) weigeren: ik zie het helemaal voor me, hahaha.

Het zijn kleine hondjes zie ik, net als de mijne. Misschien daarom een tip ivm te grote stukken bevroren vlees: in de koelkast laten ontdooien, zeker bovenin als daar een vriesvakje zit, gaat heel langzaam. Je kunt dan iedere dag de buitenste ontdooide laag eraf snijden, binnenin is dan nog half bevroren en bacterieën groeien dus nauwelijks.
Door Bullekes
#487202
ik maak de porties altijd al klaar voor ze in de diepvries gaan ze krijgen porties tussen de 250 en 300 gram en dat eten ze meestal op... alleen nieuw vlees dus wat ze niet kennen weigeren ze soms ja ik heb echte tiskonten vanmorgen de tong aangeboden nou dat was zo op!!!
Nu heb ik bijvoorbeeld runderstrotten nou ze weten niet goed wat ze der mee moeten Maa rkomt goed 2 tot 3 dagen dan hebben ze vast honger als ze neits eten :P
Door conleeuw
#487638
Kruimel schreef: Ik voer het gerust na een week nog, hoe meer stank hoe lekkerder vinden de honden ;D
hier ook, ik heb wel eens kokhalsend eten in hun bakken gedaan, meestal vinden ze er niets mis mee ;D
Door Nelly
#487659
Heb het al eerder geroepen: de honden kunnen er best tegen en vinden het alleen maar lekker als het vlees wat "geadeld" is ;)
Door tieneke
#487743
Nelly schreef: Heb het al eerder geroepen: de honden kunnen er best tegen en vinden het alleen maar lekker als het vlees wat "geadeld" is ;)
Geadeld is half verrot? ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door