Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jasmijn
#479525
ik ben er net achter gekomen dat femke een heel pakje roomboter heeft opgegeten :-[ :-X, en nu vroeg ik me af of dat erg veel kwaat kan ??? :-\. en of ik wat kan doen ???
Door jasmijn
#479612
ja ze heeft nu wel een keer overgegeven :-X en volgen mij is ze er een betje mislelijk van ze kijkt er zo zip bij :'(
geleukig dat het geen kwaat kan ;D
ik hoop dat die van mij het maar bij een keer houd ;D
Door 202spots
#479661
'n pakje boter is 250 gram...omdat "gewoon 'n bonk vet" te noemen ::) en zou ik ook niet om lachen..
Wees maar blij dat ze heeft overgegeven..
Door 202spots
#479667
wil2 schreef: Denk inderdaad dat het overgeven goed is geweest,
maar denk ook dat ze nog wel aan de schijtrees gaat ;) :)
Diaree zou 't minste van mijn zorgen wezen....
ik hoop dat ze niet opnieuw moet spugen of blijft spugen.....
Hoeft niks te gebeuren, maar ik heb nou eenmaal TE veel vet in 1 keer en pancreatites als 1 gedachte....
ik denk er niet zo makkelijk over als anderen doen.
Door Daisy75
#479669
202Spots schreef: 'n pakje boter is 250 gram...omdat "gewoon 'n bonk vet" te noemen ::) en zou ik ook niet om lachen..
Wees maar blij dat ze heeft overgegeven..
Nou sorry ik zou er ook niet om janken hoor, ze gaan er heus niet aan dood, ja gezond is anders maar helaas het is gebeurd ja toch.
We kunnen overal wel paniek om zaaien dan...een schaal chocolade, dan is er rede tot paniek...
Door 202spots
#479685
KayleighShanden schreef: Nou sorry ik zou er ook niet om janken hoor, ze gaan er heus niet aan dood, ja gezond is anders maar helaas het is gebeurd ja toch.
We kunnen overal wel paniek om zaaien dan...een schaal chocolade, dan is er rede tot paniek...
Ik geloof niet dat je me begrijpt....MIJN hond zou er misschien niet gelijk dood van gaan....maar ik kan je wel garanderen dat ze er waarschijnlijk 'n goeie pancreatitis attack van krijgt.
3 dagen aan infuus in de hospital en maandenlang speciaal diet ... is dat genoeg reden om te janken ???

IK beweer helemaal niet dat dat bij ELKE hond gebeurd, maar om hier te lezen dat het eten van 'n half pond boter geen kwaad kan gaat me net effe TE ver om me mond te houwen.
#479687
vertel eens Dory! Wat is het precies wat jij bedoeld? Ik kan me voorstellen dat het slecht is voor een hond, hoewel ook afhankelijk misschien van het soort en gewicht?

wat kan er dan wel gebeuren met de hond? Niet om paniek te zaaien hier, maar wel voor oplettendheid enzo... Ik wil het serieus graag weten...
Door 202spots
#479709
herder_lover schreef: vertel eens Dory! Wat is het precies wat jij bedoeld? Ik kan me voorstellen dat het slecht is voor een hond, hoewel ook afhankelijk misschien van het soort en gewicht?
wat kan er dan wel gebeuren met de hond? Niet om paniek te zaaien hier, maar wel voor oplettendheid enzo... Ik wil het serieus graag weten...
Ras of gewicht maakt niet uit, wanneer 'n hond TEveel vet in 1 keer eet dan kan ie 'n pancreatitis attack krijgen.
Kan soms 1 malig zijn en dan heb je geluk, hoewel de honden die 'n attack hebben gehad meer vatbaar zijn voor herhaling.
Ik had deze 2 topics al gestuurd, waar kan je lezen hoe het met Cis gegaan was.

Cis niet lekker
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=14411

Update Cissy's Pancreatitis and Steroids
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... 31;start=0

laatste update verplaatst naar update topic
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 30 jan 2006, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Elf
#479714
Doodles heeft t 2 keer gedaan en heeft er zelfs geen dunne poep van gehad. Ik maakte me ook zo'n zorgen maar hij heeft er totaal geen last van gehad.
Succes!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door