Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
#477058
Gisteravond kregen ze geitenvlees en een -vrij kaal- lamsribbetje. Het geitenvlees bevatte vrij veel vet.
Na nog geen vijf minuten gaf Bolke over en alleen de brokken geitenvlees met vrij veel vet erbij kwamen eruit. Hij at dat weer op maar het kwam gewoon weer terug. Uiteindelijk heeft hij het er ook bij gelaten en at Barousse het op .... tja :P....

Maar goed, ligt het idd. aan het vet? Ligt hem dat te zwaar op de maag? Is dat toevallig deze keer of moet ik voor hem magere stukken uitzoeken?

Verder vond ik het opmerkelijk dat de weinig vette stukken binnen bleven maar ook het ribbetje kwam niet terug. Knap toch, van zo'n maag.
Door Jolly
#477065
selectief kotsen, daar heb ik de afgelopen maanden bij mijzelf ook versteld van doen staan. :-\
Door "inge"
#477080
Jolly schreef: selectief kotsen, daar heb ik de afgelopen maanden bij mijzelf ook versteld van doen staan. :-\
;D ;D ;D ;D
Door 202spots
#477154
bas rouge schreef: Maar goed, ligt het idd. aan het vet? Ligt hem dat te zwaar op de maag? Is dat toevallig deze keer of moet ik voor hem magere stukken uitzoeken?
Het zal idd de vet geweest zijn, je kan volgende keer misschien het meeste vet er af halen, of het kan ook dat ie te grote stukken heeft doorgeslikt.
Misschien dat kleinere stukjes van de vet er WEL in blijft, maar grote klodders te zwaar op de maag ligt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door