Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
#468140
Deze week logeert het hondje van mijn ouders bij ons. Het is een Lagotto van 2 jaar oud. Ik heb mijn vader zover dat ie KVV en zelfs kippennekken voert maar vanavond at ze haar eerste goedbevleesde lamsrib.
Er was geen enkele twijfel, ze greep het uit mijn vingers en heeft het keurig maar uitermate smakelijk opgeknaagd en ligt nu voldaan te slapen... goed he :D
Door conleeuw
#468240
tieneke schreef: Tenminste ouders die wel wat van jou aannemen ;)
En de hond zal wel genieten van zijn verse hap!
schitterend, hier ook wel met logés die mee eten, ongeloofelijk, geef een hond die het nog nooit heb gehad pens, en ze gaan bijna altijd meteen scheuren ;D genetisch voorgeprogrameerd volgens mij ;D
Door Debora
#468670
conleeuw schreef: schitterend, hier ook wel met logés die mee eten, ongeloofelijk, geef een hond die het nog nooit heb gehad pens, en ze gaan bijna altijd meteen scheuren ;D genetisch voorgeprogrameerd volgens mij ;D
Jaaaa logeetjes zijn altijd dankbare kvv of barf eters. Hier ook een beagle die met erg veel smaak cb at en heel goed kauwde op zijn kippenekjes (wow daar was ik pas echt verbaasd over omdat het een echte vreetzak is) Beestje is dan ook helemaal gek op me als ie me weer ziet ;D
Door tieneke
#469143
conleeuw schreef: schitterend, hier ook wel met logés die mee eten, ongeloofelijk, geef een hond die het nog nooit heb gehad pens, en ze gaan bijna altijd meteen scheuren ;D genetisch voorgeprogrameerd volgens mij ;D
En de baasjes zeggen vaak dat hij geen rauw vlees lust ;)
Door Truus
#469237
Wat leuk ! :D Echt genieten om dit te zien he.
Sommige honden doen dit vanzelf en hoef je niks aan te leren.
Door conleeuw
#469490
tieneke schreef: En de baasjes zeggen vaak dat hij geen rauw vlees lust ;)
nou moet ik zeggen dat hier ook twee honden zijn die in het begin weigerde pens te eten, en ik heb een hond die hier logeert die absoluut niet gediend is van de helft van de barf producten die ik haar aanbied :( dus het is niet zo dat je ervan uit kan gaan dat alle honden alle standaard barf onderdelen gewoon zullen eten, maar dat zie je ook bij de geoliede barfers die bijvoorbeeld voor geen geld duif willen eten ;D
Door Lil
#474856
Leuk he. Vind het ook altijd grappig dat je dan een hond krijgt die volgens de baas heel erg mutst met zijn brokken en me hier de vingers opeet voordat ik de met barf gevulde bak kan vullen (na ja, kvv dan, want ik ben met brokken honden een beetje bang met botjes).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door