Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
#467998
Ik geef mijn honden regelmatig in de week sardien, haring en daarnaast natuurlijk ook vlees. Als ze nu die vis eten, hoef ik dan geen olie verder te geven? EN kan ik gewoon haring geven aan ze als een maaltijd? Een haring weegt ongeveer 100 gram (iets meer denk ik ). Het zijn geen schoongemaakte haring ,zo gevangen en rechtstreeks uit de zee.... En sardien ook. Is dit goed?
Door Lizzy
#468058
Yep, sluit me helemaal bij Angelique aan! Zeker op deze dagen geen visolie, maar als je met regelmaat een vet visje geeft, dan is supplementeren misschien sowieso niet nodig.
Door herder_lover
#468068
oke, want ik kan gratis vis krijgen, varierend van zalm en tonijnkoppen tot sardien en vette (verse) haringen (niet schoongemaakt). Dus helemaal goed dus? Zie je, heb ik toch nog iets gevonden hier ;D
Door Lizzy
#468072
herder_lover schreef: oke, want ik kan gratis vis krijgen, varierend van zalm en tonijnkoppen tot sardien en vette (verse) haringen (niet schoongemaakt). Dus helemaal goed dus? Zie je, heb ik toch nog iets gevonden hier ;D
Yep, helemaal goed ;D! Ik zou zoveel mogelijk hele vissen geven of inderdaad de koppen. Tonijn zou ik zelf alleen niet vaker als 1 keer per 3 a 4 weken voeren vanwege het hoge gehalte aan kwik. Verder vind ik dat je best 1 a 2 keer per week vette vis kunt voeren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door