Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bullekes
#466698
ik heb paar weken geleden zalmfilet gehaald (lekker duur) maar omdat ze de zalmkoppen niet aten ben ik bang dat ze dit ook niet eten. Stel dat ze dit niet willen eten hoe kan ik het lekker maken zodat ik het dure visje niet hoef weg te mieteren????
En als ze het niet eten ga ik weer ander visje halen :)
Door herder_lover
#466739
zelf opeten!!! Ik ga echt geen dure zalmfilet aan mijn honden geven. Ja, de kop, de staart en de graat ;D Maar de filet is van mij :o :P
Door jon
#466792
Die van mij zijn ook niet zo gek op vis, maar zalmfilet eten ze wel vooral als ik er wat hutenkase bij doe. Soms meng ik het heel fijn gesneden door het vlees. Ik hoop steeds maar dat als ze eenmaal aan de filet gewend zijn dat ze dan ook dingen als hele sardien gaan eten, maar tot nu toe nop!
Door herder_lover
#466794
haha Dara houdt niet van vis, maar Saiko wel. En eerst at Dara ook nauwelijks groenten, maar Saiko wel. En nu Dara ook en snel ook ;D
Vis...ach, een tonijnkop gat wel, maar vandaag een sardien gegeven (die zijn erg groot hier), en Saiko at het met smaak op, Dara niet. Zij liet het liggen. Als ik het klein zou snijden eet ze het wel (maar dat doe ik dus niet ;))....
Door Bullekes
#467801
Ik heb dus gisteren zal gegeven. Eerst heb ik het een half uur rauw aangeboden.. Pebbles pakte het wel maar spuugde het toch weer uit en zo een paar keer achter elkaar. Gizmo rook eraan en stond bijna te kotsen... Omdat het dure vis is heb ik het toch maar gekookt 2 minuten. En jahoor ze aten het beide allemaal op :)
Wat vinden jullie ervan.... Gewoon gekookt geven of ook opzoek gaan naar andere vis en af en toe gekookte zalm geven?

Ik kan ook blikjes geven maar vaak zit daar 1 % zout aan is zout erg voor honden???
Door Lizzy
#467815
Bullekes schreef: Ik heb dus gisteren zal gegeven. Eerst heb ik het een half uur rauw aangeboden.. Pebbles pakte het wel maar spuugde het toch weer uit en zo een paar keer achter elkaar. Gizmo rook eraan en stond bijna te kotsen... Omdat het dure vis is heb ik het toch maar gekookt 2 minuten. En jahoor ze aten het beide allemaal op :)
Wat vinden jullie ervan.... Gewoon gekookt geven of ook opzoek gaan naar andere vis en af en toe gekookte zalm geven?

Ik kan ook blikjes geven maar vaak zit daar 1 % zout aan is zout erg voor honden???
Het zout in zo'n blikje is niet zo erg hoor. Zeker niet als je het niet vaker als 1 keer per week voert. Heb je alleen het zalmvlees gekookt of ook de graten? Graten mogen namelijk echt nooit verhit worden! Ik zou zelf nog eerst eens andere rauwe vis proberen. En als ze dat ook niet lusten: ik zou eerder een blikje geven als gekookte zalmfilet. In blikjes zit ook nog wat zacht graat en het is veeeeeeel goedkoper!
Door Bullekes
#467892
Lizzy schreef: Het zout in zo'n blikje is niet zo erg hoor. Zeker niet als je het niet vaker als 1 keer per week voert. Heb je alleen het zalmvlees gekookt of ook de graten? Graten mogen namelijk echt nooit verhit worden! Ik zou zelf nog eerst eens andere rauwe vis proberen. En als ze dat ook niet lusten: ik zou eerder een blikje geven als gekookte zalmfilet. In blikjes zit ook nog wat zacht graat en het is veeeeeeel goedkoper!
dan doe ik het wel voortaan uit blik bedankt :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door