Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EstherVanPuck
#465841
Oke, even een klein klein vraagje:

We hebben sinds een tijdje een adres waar we af en toe gratis zalmkoppen kunnen krijgen. Niet zo veel en niet consequent omdat meneer er niet aan denkt, maar oke.
Vandaag ging Martijn weer wat halen en blijken ze zelf niet meer te snijden. Ze hebben speciaal wat voor ons meegenomen vanaf de marktkraam. Hij heeft 2 koppen mee gekregen, en 2 middenstukken tot de staart. Tja, hoe moet ik het uitleggen, de ruggengraat zit er nog in.

Ik neem aan dat ik dat ook gewoon kan geven, ook aan de gulzige Storm?? Dit in verband met de kleine stukjes graad die misschien kunnen irriteren in de keel??
Door herder_lover
#465984
tsja ik geef het wel gewoon, maar ik weet niet hoe gulzig Storm is natuurlijk. Hier kauwen ze er goed op en dat geeft geen problemen...
Door Mevroi Kruim
#466241
Ik voer ook de staarten gewoon zoals ik ze krijg, nooit problemen mee gehad. Ze hebben er ook geen grote haast mee ;D ;D
Door 202spots
#466677
Wanneer ik deze koppen heb, met de zijkant er ook bij, dan heb ik ook wel is de kale graat met staart eraan, ik geef de graat liever niet zonder vlees, dus ik maal ik alles door elkaar.
Afbeelding
Door judith1967
#466682
IK hou zelf al helemaal niet van vis,ook niet om te eten.
Maar als ik zo naar die zalmkop kijk,brrr.

Laat de foto net aan mijn man zien en die zei dat er ook mensen zijn met een vissenkopfobie.Nou ik kan me daar wel iets bij voorstellen :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door