Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door MarcoMichelle
#465873
Hallo, wie heeft een goeie tip om het schokken van mijn hond terug te dringen. Hij kan echt niet normaal eten. Daarbij is hij altijd op zoek naar eten, als hij maar wat hoort kraken in de keuken staat hij er al omheen te draaien. Wat dat betreft is het een echt roofdier ;).
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#465917
[quote="MarcoMichelle"]
Hallo, wie heeft een goeie tip om het schokken van mijn hond terug te dringen. Hij kan echt niet normaal eten. Daarbij is hij altijd op zoek naar eten, als hij maar wat hoort kraken in de keuken staat hij er al omheen te draaien. Wat dat betreft is het een echt roofdier ;).[/quote]

Wat wou je daar aan doen? Ik heb twee van die vreetschuren thuis :P
Door Daisy75
#465967
Haha ja idd ik denk dat je er weinig aan doen kan hoor, mijne zijn ook van die vreselijke schrokkers.....
hebben ze mij niet mee maar alleen zichzelf, want alles is nu veel te snel op hihi...
Door pallas
#466008
MarcoMichelle schreef: Hallo, wie heeft een goeie tip om het schokken van mijn hond terug te dringen. Hij kan echt niet normaal eten. Daarbij is hij altijd op zoek naar eten, als hij maar wat hoort kraken in de keuken staat hij er al omheen te draaien. Wat dat betreft is het een echt roofdier ;).

Minder lekker eten maken??? ;D ;D ;D
Hiero ook één grote vreetschuur en één rustige eten(soms muts)
Door tieneke
#466047
Hier word ik met etenstijd nog net niet omvergelopen door de nollebakmonsters ;)
Het is echt piepen,kauwen en slikken :P
Varkens!
Door Lizzy
#466080
Ik vrees dat ik je ook niet kan helpen.... Van de drie honden zijn er twee net monsters :o ::) >:( ;D! Waar ik wel voor heb gezorgd is dat mijn honden de keuken niet meer in kunnen. Dat geeft een hoop rust. En ik heb ook gemerkt dat hoe meer ik me er mee bemoei (en hoe meer ik ze langzaam wil laten eten door bijv. rauwe vleesbotten vast te houden): hoe erger het wordt. Ik zet ze dus met hun eten in een rustig hoekje en bemoei me er zo min mogelijk mee. Verder heeft hij misschien honger? Is hij dun? Eventueel zou je wat meer voer kunnen geven om te kijken of dat helpt.
Door MarcoMichelle
#466198
Dus maar accepteren is de conclusie!
Nee hij is niet dun, hij weegt nu 23 kilo en je kan zijn ribben net niet zien. Verder krijgt hij nog 3 keer per dag eten, want hij is nog maar 6 maanden. Ben benieuwd hoe erg hij gaat schokken als hij nog maar twee keer per dag zijn eten krijgt!!
Door peerle
#466202
dat weet ik niet, maar het zou kunnen dat hij het wel leuker vind om dan meer per maaltijd te kunnen eten...of dat enige invloed zal hebben op hoe snel de maaltijd weg is, is betwijfelbaar ;D.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#466217
Vroeger (in mijn vorige leven ::)) gaf ik altijd het volgende advies aan mensen die brokjes voerden:

Zet een bloempot omgekeerd in de bak van jouw hond zodat hij daar omheen moet eten.

Maar ja, die vlieger gaat natuurlijk nu niet meer op ;)
Door Jaymeg
#466223
Wat zou ik graag willen dat ze hier zo gulzig waren.

Jullie weten tenminste waar je het voor doet. Lijkt me heerlijk om te zien. En ook veel leuker om te doen. Ik loop me hier uit te sloven en als je dan iets geeft en ze ruiken eraan en lopen dan weer weg, nou da's helemaal niet leuk hoor.

Ria
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#466228
Jaymeg schreef: Wat zou ik graag willen dat ze hier zo gulzig waren.

Jullie weten tenminste waar je het voor doet. Lijkt me heerlijk om te zien. En ook veel leuker om te doen. Ik loop me hier uit te sloven en als je dan iets geeft en ze ruiken eraan en lopen dan weer weg, nou da's helemaal niet leuk hoor.

Ria
Nou ach. Op het moment dat ik iets te eten geef aan mijn Lab, mij omdraai om mijn Mal te eten te geven en vervolgens weer naar binnen ga (ze eten in de tuin) is hij al klaar met eten. Dus.... zoveel valt er niet aan te zien van te genieten: hap, slik, weg ;D
Door MarcoMichelle
#466351
Tja das ook weer zo wat, sta je te mixen, hakken, wegen, besteed meer tijd aan hun eten dan dat van je zelf, halen ze hun neus op......zou ik ook niet zo leuk vinden.
Eigenlijk moet ik dus blij zijn met die 3 seconden dat hij
''Geniet"!!!!
Door judith1967
#466396
Ik heb ook zo schrokker!!
Dus ik heb ook geen tip voor je.

Maar ik heb het liever zo dan anders om. :)

Leuke foto,Peet ;)
Laatst gewijzigd door judith1967 op do 12 jan 2006, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door