Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#465330
het is me nog niet helemaal duidelijk vanaf wanneer de nieuwe regel ingaat.

Noël is op 10 maart 2005 voor het laatst ingeent tegen rabies, Novibac (staat niet op het stickertje welke)

Is deze enting nu ook al 3 jaar geldig ??
Gebruikersavatar
Door Angelique
#465343
Alleen als de Da bij de geldigheidsdatum ook drie jaar heeft ingevuld, anders werkt die wel 3 jaar, maar is het voor grenspassage niet geldig.
Door K@rin
#465350
Angelique schreef: Alleen als de Da bij de geldigheidsdatum ook drie jaar heeft ingevuld, anders werkt die wel 3 jaar, maar is het voor grenspassage niet geldig.
d'r staat nog 2006 ................
volgens mij was het toen nog niet officieel .......
maar van die 6 is makkelijk een 8 te maken :o :-[
Door Lil
#465510
Karin & Pyrs schreef: d'r staat nog 2006 ................
volgens mij was het toen nog niet officieel .......
maar van die 6 is makkelijk een 8 te maken :o :-[
Oei stout, heb ik nog nooit gedaan! (echt wel, ben toch niet gek, was vorig jaar twee dagen te laat met enten en ik train twee tot drie keer in de week in duitsland. heb ook gewoon erin gekrabbeld, ziet en vraagt niemand naar!)
Door margreet
#474479
Zo gelukkig heb ik ook de nieuwe enting kunnen bemachtigen,Bram is dus voor drie jaar gedekt ;)
Hij heeft er geloff ik geen last van gehad,althans niets van gemerkt of het moet zijn dat hij vandaag wel heel erg hitsig was en op zijn hele vrouwelijke familie heeft staan rijden :-\
Gek werd ik ervan :-X
Door K@rin
#476352
Sennaruby schreef: Nee, pas als na juni 2005 geent is, geldt de duur van 3 jaar....

Groetjes,

fieke
Bedankt !!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door