Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#464469
Nou heb ik vandaag 6 versch.soorten groentes gekocht waaronder ook bospeen.Nou zit daar nog dat groene looof aan,kan ik dat nou gewoon mee pureren of moet ik dat er afsnijden en weggooien.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#464602
Ik heb wel eens het hele bosje meegemalen, maar toen vonden ze het niet meer te vr*ten, tegenwoordig doe ik er alleen een paar sprietjes bij, zo van een worteltje of 3.
Door judith1967
#464663
Dankjewel :)
Ik weet niet of ze het lekker vinden.Gewone gepureerde peen wel,nou,ik probeer het gewoon.
:)
Door tieneke
#464681
Hier gaat het groen in de vuilbak,zal ongetwijfeld geen kwaad kunnen als je het meemaalt of ie het dan opeet is een ander verhaal.
Door judith1967
#464726
Ik heb de groentes allemaal al gepureerd ook een beetje loof erdoorheen gemaalt,als ik het meng met vlees(runderborstlappen)dan zullen ze het wel eten.
Door tieneke
#464789
judith1967 schreef: Ik heb de groentes allemaal al gepureerd ook een beetje loof erdoorheen gemaalt,als ik het meng met vlees(runderborstlappen)dan zullen ze het wel eten.
Dat denk ik wel ;)
Door Daisy75
#465154
Ik zou het groen van een wortel niet erdoor doen, dit smaakt nogal bitter namelijk, proef maar hihi...dat doe ik altijd als ik twijfel aan iets, gewoon zelf proeven.. ;D
Door ~Joke~
#465169
Hier willen ze het wortelloof niet eten. Ik heb het een keer gemalen [loof van biologische worteltjes] Het wilde bij mij ook niet goed pureren het bleef vezelig.
Door judith1967
#465178
tieneke schreef: Dat denk ik wel ;)
Ja,dat denk ik ook well.
Kan je nagaan,ik heb het nog nooit gegeten(runderborstlappen)maar voor mijn honden koop ik het wel. ::) :P
Door judith1967
#465180
KayleighShanden schreef: Ik zou het groen van een wortel niet erdoor doen, dit smaakt nogal bitter namelijk, proef maar hihi...dat doe ik altijd als ik twijfel aan iets, gewoon zelf proeven.. ;D
oh,dat wist ik niet dat het zo bitter was,ik ga het voortaan ook eerst even voorproeven(als ik twijfel)niet aan gedacht.
Goeie tip.
Bedankt :)
Laatst gewijzigd door judith1967 op wo 11 jan 2006, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
#465181
Joke Miedema schreef: Hier willen ze het wortelloof niet eten. Ik heb het een keer gemalen [loof van biologische worteltjes] Het wilde bij mij ook niet goed pureren het bleef vezelig.
Bij mij maalde mijn nep bullet het wel goed.
Nou,gelukkig heb iker ook niet zoveel doorheen gedaan,maar de volgende keer doe ik het loof er niet meer doorheen
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#465184
judith1967 schreef: Nou heb ik vandaag 6 versch.soorten groentes gekocht waaronder ook bospeen.Nou zit daar nog dat groene looof aan,kan ik dat nou gewoon mee pureren of moet ik dat er afsnijden en weggooien.
Ik doe alles door de groentenmix
Door Sofie
#465416
Hier gaat het rechtstreeks naar onze vreetgrage vuilbak...de cavia... ;D
Door Lil
#465503
Sofie schreef: Hier gaat het rechtstreeks naar onze vreetgrage vuilbak...de cavia... ;D
toch handig zo'n beestje ! ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door