Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#45721
Ja alweer mischien een dom vraagje, maar mag mijn Mozesie vis hebben uit blik b.v. sardientjes of tonijn? :P :P/ ik meen het wel eens gelezen te hebben .
Ik laat het altijd uitlekken en ik spoel het iets uit (voor het zout) hij krijgt het niet iedere dag hoor.

Wat zeggen jullie hervan? ???
Door ~anna~
#45761
Vandaag hadden we forelfilet :P uit de koeling krijgt de reu alleen een klein stukje :P zelfde als we een blikje hebben.Als het katten voer op is trek ik wat voor het katje open :PAch wat geeft het voor een keer ze happen het alleen hap slik weg ;D kan je beter een kong vullen en goed aandrukken hebben ze lekker lang werk ;D er schijnt ook een kitty kong te bestaan :Pzal is op internet kijken 8) ;D
Door sharpie
#45779
Vis uit blik is volgens mij altijd gekookt, dus ik geef het zelf liever niet, al zal af en toe een beetje niet zo erg zijn, voor de gezondeid draagt het naar mijn weten niet echt bij.
Door Truus
#45875
[quote="senadance"]
Ja alweer mischien een dom vraagje, maar mag mijn Mozesie vis hebben uit blik b.v. sardientjes of tonijn? :P :P/ ik meen het wel eens gelezen te hebben .
Ik laat het altijd uitlekken en ik spoel het iets uit (voor het zout) hij krijgt het niet iedere dag hoor.

Wat zeggen jullie hervan? ???
[/quote]

Domme vragen bestaan hier niet ;)
En ja volgens mij mogen ze dat hebben hoor, ik doe het door een groenteprutje zo af en toe :P :P :P
Misschien komen er nog meer reactie's voor je?
Groetjes en uhhh...alles vragen ;D
Door avalon
#45882
[quote="balupa"]
Vandaag hadden we forelfilet :P uit de koeling krijgt de reu alleen een klein stukje :P zelfde als we een blikje hebben.Als het katten voer op is trek ik wat voor het katje open :PAch wat geeft het voor een keer ze happen het alleen hap slik weg ;D kan je beter een kong vullen en goed aandrukken hebben ze lekker lang werk ;D er schijnt ook een kitty kong te bestaan :Pzal is op internet kijken 8) ;D
[/quote]


ja hoor er is ook een kittykong er zijn er ook voor papegaaien ;)
Door Peet
#46052
vette vis (in olie of water) uit blik...tja, Beau vind het heerlijk maar gaat er meteen van aan de race....dus ik houd het bij rauwe vis (witvis en haringstaarten), dat gaat goed.
Peet
Door 202spots
#46153
Ik probeer in ieder geval 1 x per week vis te voeren,en meestal is het verse vis,
Maar als ik vergeten ben om wat te ontdooien om door de groentemix te doen dan gebruik ik de sardientjes OF makreel uit blik,de olie van de sardientjes eruit gooien,en de makreel even afspoelen onder de kraan.

Peet,misschien gaat het beter met Beau als je ook eerst de olie er afgiet,of afspoeld??
Door sharpie
#46165
Maar vis uit blik is toch "niet RAUW", waarom zou je het dan geven?
Wat heeft dat met Barf te maken?
Ok als kleine traktatie kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar meer ook niet. :-\

Als ik er nou helemaal naast zit hoor ik het graag.
Door 202spots
#46260
[quote="sharpie"]
Maar vis uit blik is toch "niet RAUW", waarom zou je het dan geven?
Wat heeft dat met Barf te maken?
Ok als kleine traktatie kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar meer ook niet. :-\
Als ik er nou helemaal naast zit hoor ik het graag.
[/quote]
Wat het met Barf heeft te maken??? :-\
Maar wat is er verkeerd mee om net als 9 van de 10 Barfers af en toe is 'n blik vis te geven???
Gewoon lekker makkelijk mag heus wel is hoor,zolang het geen dagelijkse maaltijd is,is er helemaal niks verkeerds mee.
Trouwens...de vis is RAUW als het in 't blik gaat. ;D
Door 202spots
#46684
[quote="sharpie"]
Ok, ik dacht dat vis uit blik NIET RAUW was :o ;) ;D
[/quote]
't Is rauw als het IN 't blik gaat.....hoe het UIT 't blik komt is 'n ander verhaal. ;)
Laatst gewijzigd door mahuni op vr 30 jan 2004, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sharpie
#46761
't Is rauw als het IN 't blik gaat.....hoe het UIT 't blik komt is 'n ander verhaal.
ok nou snap ik 'm ;)
Door Lizzy
#46775
Nah, gekookte voeding is natuurlijk niet helemaal "je van het" dus dat geldt ook voor gekookte vis... Maar ach, ze vinden hier haring in tomatensaus of schellevislever of zalm (wilde zalm), tonijn in olijfolie, makreel in olijfolie zooooo lekker dat ze 1 maal per week 1 blikkie krijgen dat ze met z'n driën moeten delen (krent of niet?!).
Door SHIVA
#46894
als ik geen verse vis in huis heb mogen ze 1 blikje met zijn drietjes
ik geef wel de olijfolie erbij
ze hebben daar geen last van en ze vinden het heerlijk
de tonijn heb ik op waterbasis maar als ik op zaterdag vrij ben ga ik op de markt verse vis halen en vraag ik of ik ook wat koppen kan krijgen
behalve de makreel die kotsen ze uit
gr shiva
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door