Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lucia22
#459116
wat kun je een herderpup van 10 weken geven om aan zijn kauwbehoefte te voldoen?
Door Lizzy
#459420
Vleesbotten. Voor meer informatie zie "honden en het eten van botten" in de Barfplaats-bieb.
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 05 jan 2006, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#459666
En lappen pens en kopvlees. Na het eten van een flinke lap pens heeft zelfs de meest knagerige pup zoveel kauwspierpijn dattie er zelfs niet meer aan moet denken om aan je meubels te beginnen ;D
Door conleeuw
#459763
Recreatie bot en of honden speeltjes waar ze veilig mee kunnen spelen, hier worden met enig regelmaat grote touwen tot slierten omgetoverd, ik verwijder het dan wel en geef een nieuwe, maar meestal wil dat wel voldoening geven
Door tieneke
#459875
Ik gaf de nollebakmonsters zeker in de wisselperiode een vers sappig bot,vonden ze geweldig en lagen dan als kleine wolfjes te kluiven.
Door roefus
#459878
Roefus heeft indertijd de stoelpoten wat korter gemaakt.....volgens mij kwam ik dus wel 'tegemoet' aan zijn 'kauwbehoefte'..........
Niet ideaal.....maar ik wilde toch al 'nieuwe stoelen'.

Pffff.......voor elk volgend exemplaar hoop ik dan maar op de goeie eigenschappen van barf-menues.......
Want eigenlijk hoef ik nu geen 'nieuwe stoelen' meer....

WEL een nieuwe bank....want die heeft Sjors (in zijn jonge kattenleven) verholpen naar 'oud leer'.
Door roefus
#459880
En overigens......volgens mij was er ook geen enkel 'hondenspeeltje' bestand tegen zijn 'kaken'.
Zelfs hockey-ballen.......kreeg hij versplinterd........ ???
Door herder_lover
#459881
roefus schreef: En overigens......volgens mij was er ook geen enkel 'hondenspeeltje' bestand tegen zijn 'kaken'.
Zelfs hockey-ballen.......kreeg hij versplinterd........ ???
begin nu toch wel eens behoefte te krigjen aan een foto van jouw monster hoor ;D
Door roefus
#459886
herder_lover schreef: begin nu toch wel eens behoefte te krigjen aan een foto van jouw monster hoor ;D
ja, ikzelf eigenlijk ook wel.
maar heb niet zoveel digitaal.....ga er aan wérken ;D ;D ;D
Door tieneke
#459890
roefus schreef: En overigens......volgens mij was er ook geen enkel 'hondenspeeltje' bestand tegen zijn 'kaken'.
Zelfs hockey-ballen.......kreeg hij versplinterd........ ???
Is het geen broer van Tinus ::) ::)
Hij heeft gesloopt tot en met...echt alles vrat ie op...de badslippers en gewone slippers en schoenen waren niet aan te slepen....geregeld liepen Jaco en ik rond op badslippers waarvan bij hem een hiel was afgevreten en bij mij de voorkant er aflag....we gooiden ze maar niet meer meteen weg....afstandsbediening,gsm,houten pollepels,rieten mandjes,pennen,wasknijpers,was van de waslijn,vogelhuisjes,windgongs,deurposten jaja hij vond en vind nog steeds alles de moeite waard...smerig varken! >:(
Door roefus
#459908
Waarschijnlijk WERKELIJK een broer van Tinus........
Ik heb veel honden gehad.....maar ZOOO'N sloper......nooit en never.
In mijn vorige huis....op een gegeven moment de hele 'eetkamer' uitgeruimd...zodat hij NIETS meer kon slopen.........
Toen is hij aan de 'vloer' begonnen.....
En hij kreeg het 'voor elkaar'hoor..........

Andere herders......oooh.....die speelden met tennis-ballestjes, met latex-kippen......het gaf niet WAT.........
Roefus had ELK speeltje (ook die heel DURE en bestendige).......kapot..........
Geen kwartier voor nodig.........
Ellendeling!!!!!!!!!!1

En sjesus..........het is OVER........ ;D ;D ;D
Maar toen haalde ik een 'wild katje'binnen.
En ik ruil hem voor geen miljoen.
Maar die vond ook dat ik aan een 'nieuw bankstel' toe was.
Ondanks foullards, ondanks dat het er VIER maanden lang niet UITzag....door de kleedjes overal overheen.
Die klauwtjes gingen door ALLES heen.........

Maareh......ik heb natuurlijk de LIEFSTEN.......zonder meer.........
En zonder benul van computers.....er was een zoon thuis....en die zei: 'ja, ik plaats wel ff een paar fotootjes'.
Beeld van de monsters !!!!!!!!!11 ;D ;D ;D
Door roefus
#459910
Ennn.......ik houd er ongelooflijk veel van.
Al hadden ze ALLES gesloopt.......zo ERG is het...de liefde ;D ;D ;D
Door herder_lover
#459913
wat een hele mooie sloper! Dat maakt het ook wel goed.

En ja hier ook, ik geef de pup botten, maar hij prefereert toch echt mijn slippers, gymschoenen, de trampoline (!) en is nu aan een auto begonnen (gelukkig een van mijn ouders die ze gehuurd hebben ;D)
Door roefus
#459918
ja, erg hè?
mijn ervaring (voor zover als dat telt......)....ik wilde geen bench.....eigen schuld....dikke bult.....!!!!

maar elke jonge hond sloopte wel iets...dat was de ervaring.
maar werkelijk.......zo erg als Roefus heb ik er geen EEN gehad..........
Als-ie ook maar heel even 'alleen' was.....dan was het funest.
Handtasjes van schoondochters, hadden per accuut geen hengsel meer.........
Afstandsbediening.......niet meer intact.
Gewoon ALLES en ALLES..........

Ik heb het met geen hond zo meegemaakt als met hem.
En dat katje.....och.....die was op ZIJN beurt...heerlijk a-sociaal........

Maareh......geen kwaad woord, hè????
Geen 'enge heddur'......geen 'vuil zwart kartje'.........

Sjee......ze zijn zo liehieffff.............. ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door