Dank je voor jullie liever reacties allemaal...

Ik ben nu even vanuit mijn werk naar Astrid haar huis gegaan om te zien hoe het met hem was. Nou hij begroette me voor zijn doen hartstikke rustig, en ging eigenlijk meteen weer terug in de bench. Het lijkt wel of hij doodmoe is....
Ik kan Sunday in principe wel zelf tillen (hij weegt 21 kilo, nee nu iets zwaarder maar hij mocht niet lichter van Dorit terwijl ik hem toch aan de flinke kant vind) maar niet wekenlang een paar x per dag, vandaar dat ik ervoor gekozen heb om hem hier te laten. Nadeel is wel dat hij hier overdag alleen is, hij kan er goed tegen hoor, maar ik vind het gewoon vervelend voor hem.
Ik denk dat ik hem een week of 2, 3 laat en hem dan meeneem naar huis, dan eerst nog een tijdje til.
Ik vraag me af of het probleem met de gladde vloer het uitglijden is? Want hij loopt hier altijd wel rustig en voorzichtig omdat hij al weet dat de vloer glad is. Daarnaast laten we hem pas uit de bench als zijn enthousiasme van het thuiskomen over is (begroeten hem door de open deur van de bench)
Ik wil Dorit vanavond nog even bellen omdat het me niet helemaal duidelijk is of hij nou wel of niet mocht trekken in het tuig als hij buiten is. Want...ik moest met hem 1 keer per dag een heuvel op en hem dan flink laten 'werken', mag hij dan gewoon tijdens de wandeling niet trekken? Sunday is niet gewend om aan de riem uitgelaten te worden dus óf het is 'vrij' of het is volgen aan de knie, en da's ook niet helemaal de bedoeling van het uitlaten.