Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door melanie
#456646
Ik heb een vraagje. Mijn Tatra heeft nu twee dagen niet gepoept??!!
Ik had wel al bemerkt dat ze veel minder vaak en minder ontlasten maar twee dagen lang?? ???
Voor de rest is alles normaal.

Moet ik het aankijken of wat laxerend te eten geven?
Ze heeft vandaag wel orgaanvlees gehad maar geen reactie daarop.

Mijn vriend :-\begint zich zorgen te maken .... ik minder wat plassen doet ze wel gewoon
Door Truus
#456649
Wat heeft Tatra de laatste twee dagen gegeten?

Is ze verder levendig en heeft ze geen last. Heeft ze wel drang om te poepen b.v.?
Door melanie
#456654
Ze heeft gisteren orgaanvlees gehad en groenten, ze heeft ook geen drang om te poepen. Vanmorgen kvv van rund.
De dag daarvoor kippenbot met vlees eraan.
Maar ik zit net te bedenken ze is uit haar doen door het knallen en hier zijn van die rotjochies die al de hele dag bezig zijn >:(

Verders heeft ze nergens last van is levendig.
Laatst gewijzigd door melanie op zo 01 jan 2006, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#456658
O.K. Ja, dat kan de oorzaak zijn. Je kunt lever (Rauw!) geven of een beetje olijfolie door het eten, ik geef ook wel peperkoek als het voorkomt bij mijn hond.
Veel bewegen en uitlaten op een rustige plek wil ook wel helpen.
Ik hoop dat het morgen wel goed gaat , kijk het verder nog even aan.
Als ze verder niet ziek is, zou ik niet gelijk naar de Dierenarts hollen in ieder geval.
Succes.
Door melanie
#456666
Ze heeft gister lever gehad dus daar wacht ik liever mee.
Misschien vanavond als de rotjochies in bed liggen, de rustige omgeving heeft ook nog niet geholpen, maar verders is ze niet ziek maar die olie zal ik haar geven!
Door 202spots
#456678
Ik vind 2 dagen niet poepen toch wel vreemd hoor...kan het zijn dat ze ergens gepoept heeft en dat je 't niet gezien hebt ???
Door melanie
#456916
Het is vanavond toch gelukt!!
Het kwam door het knallen en ze was zo nerveus daardoor dat als we dan buiten waren ze niet de tijd neemt.

Mijn vriend en ik hadden het er zo over dat het vorig jaar ook zo gegaan was .....

Maar het probleem is opgelost. Ze ligt rustig te slapen, geen knallen meer. Rare "muts" is het af en toe :o
Door melanie
#456955
Netty schreef: wat kan een mens blij zijn met een dr*l ;D

Zeker weten dat we blij zijn met die drol en idd voor beide een hele opluchting! ;D


P.s. Tatra is het ras en zij heet Tonnie, las net terug en idd lijkt het net alsof Tonnie Tatra heet ;D beetje onduidelijk van me :-[
Laatst gewijzigd door melanie op zo 01 jan 2006, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Netty
#457054
melanie schreef: Zeker weten dat we blij zijn met die drol en idd voor beide een hele opluchting! ;D


P.s. Tatra is het ras en zij heet Tonnie, las net terug en idd lijkt het net alsof Tonnie Tatra heet ;D beetje onduidelijk van me :-[
al heette ze pietje puk, het gaat erom dat ze het goed doet ;)
Door melanie
#457318
En ze doet het uitstekend!!
Eigenlijk vanaf dag één is haar vacht beter geworden, de schilfers laten los en haar haren breken niet meer af :D
Ze krijgt weer een vettige vacht (dat hoort bij dit ras) en gaat steeds beter ruiken.

O, ja en vanmorgen heef ze toch een grote dr*l gedraait hahaha !!!! 8)

Dus het was de angst voor het vuurwerk!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door