Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Madera
#454173
hoewel ik dan nog geen hond heb ben ik wel even aan het kijken naar ingredienten;

een vriendin van mij werkt op de markt bij de kippen/eierenkraam en dus heb ik even heel schaapachtig gevraagd wat ze allemaal hebben en of ze ook kippennekken hebben die blijken ze dus te hebben en kosten 49 ct per 500gram (dus 98ct per kilo)
mijn vraag: is dit een normale prijs, te duur of goedkoop???

alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#454177
Als je er voor 98 cent aan kan komen is dat wel netjes hoor kijk kun je heel veel kilo's afnemen dan wordt het goedkoper maar voor kleine hoeveelheden is het denk ik een mooie prijs.
Gebruikersavatar
Door Madera
#454186
sterker nog ik krijg familie korting ;D
dus wordt het nog goedkoper! maar hoeveel goedkoper weet ik niet!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#454193
emmeken schreef: sterker nog ik krijg familie korting ;D
dus wordt het nog goedkoper! maar hoeveel goedkoper weet ik niet!
Nou dan heb je een goed adres ;)
Door Jojo
#454296
Ik vind het echt goedkoop hoor! Maarja, ik koop ze dan ook altijd via carnibest. Misschien moet ik ook maar eens op zoek naar een goedkoper adres ::)
Alleen, dit vind ik een betrouwbaar adres om ze te kopen, ik weet niet wat ik bij een ander koop, of kan daar weinig verkeerd aan zijn? ???
Laatst gewijzigd door Jojo op do 29 dec 2005, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#454298
emmeken schreef: hoewel ik dan nog geen hond heb ben ik wel even aan het kijken naar ingredienten;

een vriendin van mij werkt op de markt bij de kippen/eierenkraam en dus heb ik even heel schaapachtig gevraagd wat ze allemaal hebben en of ze ook kippennekken hebben die blijken ze dus te hebben en kosten 49 ct per 500gram (dus 98ct per kilo)
mijn vraag: is dit een normale prijs, te duur of goedkoop???

alvast bedankt!
ben maar blij dat je aan kippennekjes kunt komen, ik kan er hier in de buurt namelijk nergens meer aan komen. vraag me af wat ze met die nekken doen dan????
Gebruikersavatar
Door Madera
#454314
jeanne schreef: ben maar blij dat je aan kippennekjes kunt komen, ik kan er hier in de buurt namelijk nergens meer aan komen. vraag me af wat ze met die nekken doen dan????
ik ben er ook hartstikke blij mee want ik had t niet verwacht!
Door Doedels
#454789
Jojo schreef: Ik vind het echt goedkoop hoor! Maarja, ik koop ze dan ook altijd via carnibest. Misschien moet ik ook maar eens op zoek naar een goedkoper adres ::)
Alleen, dit vind ik een betrouwbaar adres om ze te kopen, ik weet niet wat ik bij een ander koop, of kan daar weinig verkeerd aan zijn? ???
Aan kippennekken kan weinig verkeerd zijn. Ze zien er overal het zelfde uit. Hoewel, in mijn allereerste partij ooit, zat een nek met kop. Die heeft eerst heel lang in de vriezer gelegen en toen heb ik hem in het donker aan mijn honden gevoerd. Nu zou ik me er niet meer zo druk om maken :D
Door Erna
#454960
Doedels schreef: Aan kippennekken kan weinig verkeerd zijn. Ze zien er overal het zelfde uit. Hoewel, in mijn allereerste partij ooit, zat een nek met kop. Die heeft eerst heel lang in de vriezer gelegen en toen heb ik hem in het donker aan mijn honden gevoerd. Nu zou ik me er niet meer zo druk om maken :D
Hahahaha heb ik ook 1 keer gehad. Ik schrok me een ongeluk maar hij lag al met een grote zwaai in het zakje (toeval). Eens moest dat ding er weer uit natuurlijk en dat heb ik met ogen dicht gedaan en aan onze Tess gevoerd. Die kon dat wel waarderen.
Gebruikersavatar
Door Madera
#455847
vandaag even kippennekken gehaald voor mijn grote zus!ik was 1,50 kwijt voor 2 kilo! vallt mee toch?!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#457122
Erna schreef: Hahahaha heb ik ook 1 keer gehad. Ik schrok me een ongeluk maar hij lag al met een grote zwaai in het zakje (toeval). Eens moest dat ding er weer uit natuurlijk en dat heb ik met ogen dicht gedaan en aan onze Tess gevoerd. Die kon dat wel waarderen.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door