Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door reno
#455482
Vandaag waren we op de markt en daar stond een poelier. We hebben hem gevraagd of hij ook kippennekken had,nou die had hij wel.
We kregen een kilo ingevroren kippennekken voor 1 euro!
Thuis even laten ontdooien en toen een aantal gegeven.
Reno snuffelde eraan, tilde een uit zijn bak, legde hem in de woonkamer en ging naar de volgende. Zo had hij overal 1 liggen. Toen weer snuffelen, voorzichtig kauwen. Uitspugen, weer op kauwen en toen had hij het door. Hij verslond ze, vond het heerlijk.
Dus we geven het hem nog eens als aanvulling op zijn kvv. Zo langzaam aan proberen we een beetje er bij te barfen.
Door Borke
#455563
Leuk he als ze voor het eerst vers gaan wegknagen ;D
Bij de eerste keer geven wij altijd een kleine portie, een stuk dus, vaak eerst even een stukje vlees eraf gesneden om hem lekker te maken en te laten proeven.

Borke is gek op kip, ik doe moeite om hem variatie te geven, maar al kreeg hij zijn leven lang alleen kip - hij zou het met smaak eten denk ik.
Door judith1967
#456064
Is echt leuk de eerste x.
Bij mij vonden ze de eerste kippevleugel ook heel raar(mijn york niet,net een kliko) en de eerste kippenek was een groot succes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door