Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door An
#45454
Helemaal niet gepland hihi. Ik had al wat groentenmixen gemaakt omdat ik een enorm stuk pompoen en een hoop prei van mijn buren had gekregen, dus nog wat groenten erbij en ingevrozen. Nu stond ik in de winkel en zag ik kippevleugels...mijn handen jeuktten enorm...ok gekocht ;D Zie ik daar een mooi bot met een mooie homp vlees...hmmm....ja hoor gekocht hihihi.

Dus ze hebben vanavond ieder een groentenmix en een kippevleugel (platgeslagen, gelukkig want het was hap, slik, weg) en dat bot met homp vlees gekregen. Ik heb nog nooit 2 honden zo blij gezien ;D Ze keken me echt aan van mens idd dat eten wij. Lekker sleuren aan de vlees. Ze genoten echt en ik ook ;D ( Er was net bezoek en die vonden het maar raar hahahaha)

Nu liggen ze voldaan op de bank te slapen.

Morgen poep kijken. Ik had Holmes al het vetste bot gegeven omdat die niet graag moeite doet met het poepen, dus maar zo opgelost, dat is goed toch he?
Door margreet
#45460
Hoi An wat heerlijk dat jou honden er zo van genieten he.
Ik geniet ook nog steeds van die koppen die je aan kijken van,oooo is dit echt van ons ?????mogen WIJ dat allemaal opeten???
Tijdens onze brokkenjaren heb ik die blikken nooit gehad.
Door Li@nne
#45470
Heerlijk An :D
En ja, die blikken hè, weet je waar je het voor doet hè
Door Truus
#45478
Leuk he An ;D
Niet alleen de honden genieten maar de baasjes ook he ;)
Het is toch zo leuk om te zien hoe ze smikkelen en het resultaat is gewoon grandioos .
Fijn dat ze zo genoten hebben :P :P :P
Door Helen
#45481
Geef je ze niet al te veel prei An. Ui-achtigen zijn niet zo goed voor honden.

groetjes Helen
Door An
#45502
Nee hoor, was maar een beetje. Maar ik doe het er volgende keer neit meer in!! :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door