Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
ine schreef: Hoeft niet hoor Truus.
Ons Truusje ;), nu Isa, had kennelhoest. Toch ben ik samen met haar en Kaat gaan wandelen. De andere hond des huizes heeft het niet gekregen en Kaat ook niet. Kaat heft het ook niet ongemerkt doorgegeven aan al haar maatjes hier!
Het is net als met de griep bij mensen, gewoon een soort Russisch Roulette! ;)
Nou, gelukkig maar voor jou en nu voor Jo zeg! Het zal wel met de goede weerstand te maken hebben ;).
Door Jo
Aan het einde van de middag liep ik met Kaya buiten, komt er een man met een hondje aan.
Kaya klinkt ondanks het tuig wat ze nu om heeft toch best wel benauwd.
Zegt die man : Zo het lijkt wel of je een zeehond aan het uitlaten bent..maar dan één met bronchitus.
Ik keek hem aan en lachte een beetje sarcastich en zei : Nee dat is geen bronchitus...da's nou kennelhoest.
De man keek even verschrikt trok aan zijn riem en zei : Kom Ricky..we moesten maar weer eens op huis aan..

Ooooowwwww wat fijn...die heeft de boodschap ook weer begrepen :-X :-\ ;D

En toen we alweer een tijdje thuis waren, begon Toby ineens weer te kuchen. Het eerste wat er door me heen ging was "Oh k*t..het zal toch niet echt zo zijn hé?"
Kijk ik onder de salontafel, ligt dat kleine kreng daar de inhoudt uit een klein pluche beertje te trekken.
Ik heb het plukje vulling uit haar strotje gehaald, haar uitgescholden voor K*tkind en even later een lekkere kroel gegeven...pffff wat was ik opgelucht ! ;D ;D

Binnen gaat het trouwens wel goed met Kaya hoor...alleen het uitlaten gaat nog wat minder.. maar da's een questi van geduld hebben denk ik.
Door bowie
Jo schreef: Nou ik ben wel heel blij dat ze voor de rest goed gezond zijn hoor..
We hadden hier net nog wel even een grappig moment. Bij Kaya begint het nu een beetje los te komen..zo lijkt het.
Nu komt er net een kind voorbij met zo'n oranje vlaggetje op z'n fiets. Kaya wilde gelijk al gaan blaffen maar er zat wat slijm in de weg..blijft ze halverwege haar blaf steken, schraapt haar keeltje en maakt de blaf af. 't Was geen gehoor ! ;D
Wij lagen hier echt even in een scheur en helemaal toen Kaya ons heel verbaasd aan zat te kijken ;D ;D
Het is toch zo'n lekker wijffie joh !
;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door