Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#451305
De Deens-Canadese schrijver en chemicus Mogens Eliasen, bekend van de boeken: "Rauwe voeding voor honden" en "The wolf's natural diet - a feeding guide for your dog?" en zijn maandelijkse internetmagazine "The Peeing Post", komt naar Nederland! Ter ere van deze gebeurtenis nodigen Puur Natuur, Natuurlijk! voor Dieren, en Bandit Diervoeding u uit om op maandag 6 of dinsdag 7 februari zijn lezing over rauwe diervoeding bij te wonen. In een drie uur durende lezing zal deze autoriteit op diervoedingsgebied uitgebreid ingaan op het fenomeen "rauwe voeding" en zal er na afloop ruime gelegenheid zijn om vragen te stellen.

Wanneer?
Maandagavond 19.00-23.00
Dinsdagmiddag 13.00-17.00

Waar?
Beide lezingen zullen gehouden worden bij Puur Natuur, op de boerderij de Overhorn, 's-Gravenlandseweg 50-52, 1381 HK Weesp (www.puurnatuur.nl). De kosten bedragen 35 euro, dit is inclusief een hapje en een drankje. De lezing zal in het Engels worden gehouden, vragen na afloop kunnen vertaald worden.

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meldt u zich zo snel mogelijk aan; per e-mail: [email protected] of telefonisch op: 020-6797003.

Tot 6 of 7 februari!

Puur Natuur, Natuurlijk! voor Dieren, Bandit Diervoeding
Laatst gewijzigd door Hitam op za 24 dec 2005, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#451306
PS: willen jullie alsjeblieft dit bericht zoveel mogelijk doorgeven aan jullie dierenartsen en dierenspeciaalzaken?
We gaan ook op andere manieren proberen zoveel mogelijk dierenartsen te krijgen.
Door *wendy*
#453264
hier doorgegeven aan

* de Ottenhorst in Terneuzen (4 da's)
* Crama in Rotterdam
* Dierenartsencentrum Spijkenisse (3 da's)

;D
Door geer
#455642
Eidos schreef: Ohw waarom nou net op mn verjaardag :(....
Nou, geweldig verjaardagscadeau, toch? Neem je de hele familie gewoon mee, leren ze ook nog wat! ;D
Door *wendy*
#458655
Cherry schreef: :) Denk dat ik op 9 februari naar de lezing in Wommelgem ga, ik heb de nodige informatie al via mail gehad
zit ik ook over te denken. Is het meest dichtbij voor mij ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door