Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door JolandaB
#452169
Mijn honden staan nu zo'n 4 a 5 maanden op Carnibest en dat gaat prima. Ik ben helemaal niet van plan om volledig te gaan Barfen want daar ben ik denk ik geen type voor, Barfen moet denk ik wel een hobby zijn ;D
Ik heb ook bewondering voor de mensen die het doen.
Wat ik wel leuk vind is om zo'n twee keer per week iets samen te stellen. Ik ben begonnen met kippenekjes en ook dat ging goed. Vorige week hadden ze voor het eerst eendenekken( wat zijn die dingen groot :) ) ik vul dit dan aan met biogarde, huttenkase en een eitje. Vanmorgen heb ik ze konijn gegeven, het was een kilo konijn in stukken. Twee van de drie honden hebben letterlijk staan vreten maar die andere rook er eens aan en trok er zijn neus voor op.

Mijn vraag is eigenlijk of het kwaad kan dat ik die twee maaltijden per week wat aan rommel?

Gr. Jolanda
Door Lizzy
#452195
Mijn vraag is eigenlijk of het kwaad kan dat ik die twee maaltijden per week wat aan rommel?
Nee. Zolang het hond-verantwoordelijke dingen zijn die je geeft (zoals je nu doet): prima hoor!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#452209
JolandaB schreef: Ik ben helemaal niet van plan om volledig te gaan Barfen want daar ben ik denk ik geen type voor, Barfen moet denk ik wel een hobby zijn ;D
Ik heb ook bewondering voor de mensen die het doen.
Wat ik wel leuk vind is om zo'n twee keer per week iets samen te stellen.
Gr. Jolanda
Ach, zo zijn de meesten begonnen hoor ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door