Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ginny
#451469
hoi hoi

ik ben erg beginnend en misschien daarom simpele vragen maar wil het goed doen voor mijn pupje..

ze krijgt nu energique en duck, nu heb ik zalmmoten gekocht, kan ik die rauw geven, of moet ik even de kook erover laten gaan, moet ik het apart geven of door het vlees gemengd???

ik denk dat ze het erg lekker zal vinden...zo is het ook een beetje kerst voor haar ;D

groetjes simone
Gebruikersavatar
Door Angelique
#451476
ginny schreef: hoi hoi

ik ben erg beginnend en misschien daarom simpele vragen maar wil het goed doen voor mijn pupje..

ze krijgt nu energique en duck, nu heb ik zalmmoten gekocht, kan ik die rauw geven, of moet ik even de kook erover laten gaan, moet ik het apart geven of door het vlees gemengd???

ik denk dat ze het erg lekker zal vinden...zo is het ook een beetje kerst voor haar ;D

groetjes simone
Nouuuuu, vlees koken doen we hier nooit, dus vis koken hoort daar ook bij. Altijd nono. Rauw is het motto :D

Apart geven, mengen, alles kan en mag, wat ze wil.
Door ginny
#451544
okeeeee weer wat wijzer ;D

dan krijgt ze het morgen rauw, apart of gemengd ik kijk wel even, ik denk dat ik het apart geef, zo proeft ze echt de vis...

groetjes simone
Door ginny
#451633
deze moten komen uit de vriezer, ze liggen nu in de koelkast te ontdooien.... maar wel een goeie tip als ik verse moten koop...

groetjes simone
Door Truus
#451652
Geef om te beginnen niet teveel ineens, anders gaan ze misschien aan de race. Je kunt het ook mengen met een beetje hutekase of versvlees als je pupje het niet lust.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door