Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bullekes
#450820
Oke vandaag was het visdag en had ik de zalmkoppen uitgehaald helaas geen succes ze willenhet niet eten en wil niet liggen emmeren ermee dus nu moet ik een ander visje gaan zoeken tips?? WEl visje voor beginnende barfers he en ja ik heb op die nadere site gekeken maar wil ook weten wat andere erg lekker vinden :)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#450825
Bullekes schreef: Oke vandaag was het visdag en had ik de zalmkoppen uitgehaald helaas geen succes ze willenhet niet eten en wil niet liggen emmeren ermee dus nu moet ik een ander visje gaan zoeken tips?? WEl visje voor beginnende barfers he en ja ik heb op die nadere site gekeken maar wil ook weten wat andere erg lekker vinden :)

Ik loop denk ik wat achter:Wat zijn tiskonten ?? :-\
Door Lizzy
#450966
Ik heb 1 hond die vindt geen enkele vis te happen...... Zelfs zalmkop moet die tiskont van mij niet meer. Je kunt sardien proberen. Meestal in stukjes geknipt en gemengd met wat groente en yoghurt/huttekase vinden de meeste honden het wel lekker. Maar niet allemaal. Net wat Angelique zegt "garantie tot op de hoek" ;D
Door Mevroi Kruim
#451022
Haaa, mooi nieuw BP-woord: tiskont!
In de bieb zetten vind ik en gelijk ing ebruik nemen!
Die tiskonten van mij lusten dus geen wild >:( geen duif en ook geen wilde eend. Het konijn moet ik nog proberen.
Gelukkig lusten sommige katten heel wel eend dus die is nog een aardig end opgegaan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door