Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kokimo
#448581
Effe een vraagje: Sybe heeft net zijn ontbijt eruit gekotst (kalfsvlees, niertjes en groentemix)

Ik had hem net een recreatiebot gegeven nét voor zijn lunch; een knie van een koe denk ik zo aan het gewricht te zien met nogal vettig vlees eraan. Hier was hij lekker mee bezig een 20 min. en toen heb ik hem zijn lunch voorgeschotteld. Deze had hij nog niet opgegeten, ipv kotste hij de inhoud van de ochtend eruit!

Kan dit misschien zijn dat de restanten vlees aan het recreatiebot te vet waren? Of een andere oorzaak?

Hij heeft wel daarna een stukje lamsnek naar binne gewerkt en dat is er tot nu toe nog niet uitgekomen.

Ik heb niet de indruk dat hij ziek is, hij heeft vanochtend nog lopen spelen met de kinderen.....


Ik hoop niet dat hij ziek is, zou ook lullig zijn, ik heb hem nog maar net een week :( wat zijn tekenen van dat een hond ziek is...)
Laatst gewijzigd door Kokimo op di 20 dec 2005, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kokimo
#448647
ik heb me aan de 3x 100gr per dag gehouden (een 9% van zijn lichaamsgewicht)

Qua bot, hij knaagt er niet echt op, het is meer dat hij de restanten vlees er van af snoept. Hij is nog maar 10 weken en veel kluiven doet hij nog niet.....
Door Kokimo
#448655
zijn voer was vanochtend bij het opdienen nog vrij koud, (ontdooit overnacht) maar hij heeft het pas ongeveer 5 uur later opgekotst en was nog onverteerd, de hele stukjes vlees kwamen eruit
Door Doedels
#449065
Kokimo schreef: zijn voer was vanochtend bij het opdienen nog vrij koud, (ontdooit overnacht) maar hij heeft het pas ongeveer 5 uur later opgekotst en was nog onverteerd, de hele stukjes vlees kwamen eruit
Het zou goed kunnen dat het te vet voor hem was. Zit de rest van zijn maaltijden er nog in?
Door Kokimo
#449420
Nou, ik denk dat het gewoon te vet voor meneertje is geweest, hij heeft nl middag en avondmaal gewoon gegeten en is erin gebleven!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door