Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door spanky
#448505
ik had voor spanky lever gekocht en wilde dit in drie of vier porties invriezen maar nu heeft hij dus alles in een keer van het aanrecht gejat . was mijn schuld had het te dicht op de rand gelegd maar hij heeft dus nu wel 300 gram op en dat voor de eerste keer ::). het was zo weg en hier lees ik dat de meeste er wel aan moeten wennen is hij wel normaal ::)
Door Lizzy
#448508
Ja hoor, Linga zou ook direct de lever in z'n geheel opeten! Brutus ook. Pinkel dus echt niet!

Maar goed, hij zal wel aan de diarree gaan....... En verder niks aan de hand. Ik zou hem alleen zeker een weekje geen lever meer geven.
Door conleeuw
#448510
Persoonlijk zou ik er niet al te veel over wakker liggen, ik zou het wel overwegen als 300 gram zo ongeveer genoeg is voor een dag om vanavond niets te geven. ;D maar hij vondt het wel lekker volgens mij ;D
Gebruikersavatar
Door Joss
#448511
Bor ook hoor !! Keel openzetten en glijden maar...

Behalve wat dunnere ontlasting denk ik dat het wel mee zal vallen. ff in de gaten houden dus.
Gebruikersavatar
Door spanky
#448517
volgens mij heeft hij niet eens wat geproefd en hij krijgt voorlopig de eerste paar weken geen lever. als diaree het ergste is dan is dat jammer voor hem, had hij maar niet moeten jatten. maar ik moet nu toch wel weten dat het een beagle is en blijft dit is de derde keer deze week dat hij sneller is dan ik ;D
Door roefus
#448527
Haha...zit 'm dat in Beagles??? ;D ;D ;D
Mijn vriendin heeft 'n 15 jaar een beagle gehad.
Zelfde laken een pak, die jatte en at echt álles.
Als ik hem te logeren had, moest ik vet uitkijken.
Omdat mijn eigen honden dat nooit deden, moest ik dubbel allert zijn :D :D
Denk dat dat met die lever wel meevalt hoor, geen zorgen om maken.
Die kilo bonbons die de éne van mijn tafeltje afjatte en 'in no time' helemaal weg.....dat was nog eens andere koek.
Hij kotste het ook weer op en at het weer even snel weg ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door spanky
#448528
zit denk ik in de beagles :D,lees dit ook vaak op het beagle prikbord ;Dmaar ze zijn verder hartstikke lief en dat eigewijze heeft ook wel wat, je moet het met wat humor kunnen zien toch ;D
Door roefus
#448533
spanky schreef: zit denk ik in de beagles :D,lees dit ook vaak op het beagle prikbord ;Dmaar ze zijn verder hartstikke lief en dat eigewijze heeft ook wel wat, je moet het met wat humor kunnen zien toch ;D
Oooh, maar ik zeg ook zéker niet dat ze niet lief zijn.
Ze zijn net héééél erg lief.
Veel beagles worden zelfs voor 'dierproeven' gebruikt, heb ik me laten vertellen.
En waarom?
Omdat ze zo makkelijk zijn; ze zijn lief en rustig, dus de heren laboranten hebben er weinig last van.
En dat eigenwijze heeft zeker wel wat.
Zo is het ras tenslotte ook ontstaan.
Een 'eigenwijs hondje, een zelfstandig jagertje dat het spoor niet gauw kwijt raakt'.
Pefect neusje dus ook :))
ook voor lever ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door